Ängeln står i fönstret, i granen hänger pyntet och jag vill bara ge och ge!

Kommentarer
S säger:

jag gillar pepparhuset ;) mycket fint.



jag gillar din blogg.

Kram

2010-12-21 | 01:16:35
jenny säger:

så underbart med julgran. sist vi hade gran så bodde oliver i den, så vi tyckte att det var lika bra att låta bli det här året. men man känner att det är ganska tomt utan.



& vilken söt liten blogg du har startat upp, här ska jag vara och läsa varje dag!

kram från mig!

2010-12-21 | 09:21:49
Bloggadress: http://jennietheresee.blogg.se/
syster yster säger:

Jag gillar din blogg det va så mycket att läsa

få läsa mer sedan

2011-01-09 | 22:56:15
Nina, ensamstående mamma till Liam säger:

Riktigt fint pepparkakshus! Du är så duktig på pyssel! Säg åt pappa att fixa en blogg. Hahaha. Det kommer han aldrig att göra, men det skulle vara roligt :D Fast hans inlägg skulle nog se ut såhär: "Hej. Idag har jag druckit kaffe. Det var gott. Hej då". Haha, han är ganska kortfattad i text menar jag =)

2011-01-11 | 14:31:48
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: