Minus igen! Vad bra!

Kommentarer
Nina, ensamstående mamma till Liam säger:

Okej :)

Vad tyckte ni om solsidan då ? :D Roligt som vanligt enligt mig, haha.

2011-02-20 | 20:48:28
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se/
Nina, ensamstående mamma till Liam säger:

Ja, "Tack" verkar ju dom flesta säga, så att jag kör på den :D Men tex när någon har sagt "Vilket charmtroll han är", då har jag stått där och bara småflinat, för jag vet inte vad jag ska säga.. "Tack", passar ju inte. Och "Jaa det är han" vet jag inte heller..Fast det beror ju på hur man säger det. Om typ Emelie säger "vilket charmtroll han är", då säger jag ju "joo, han är ju det :D". Men är det en främling så kanske det låter kaxigt att säga "jaa, det är han :)", även om man inte menar att låta kaxig.. Ähh, egentligen ska man inte bry sig om vad folk tycker men det blir lätt så.

2011-02-22 | 10:40:09
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: