Gott slut och gott nytt år!

Kommentarer
mor &far säger:

Du är suverän!!!

Svar: Tack!Ni me´ ! :)
Maria i huset mellan skogen och sjön

2012-12-31 | 23:34:48
Nina säger:

Bra skrivet och så sant :) Jag sitter och deppar just nu för att jag har fått fira ännu ett år i ensamhet på nyårsafton. Känns inte roligt men samtidigt är det inte lönt att deppa ihop för det. Nästa år får jag hoppas att jag hunnit planera ihop något med några kompisar.

Svar: Tack! :)

Förstår att det känns trist! Det är just såna här helger som blir extra "ensamma" för de som är ensamma!
Ja det måste du göra! Håll koll i tid på nåt kul du kan hitta på tillsammans med nån!
Vi tog det jättelugnt. Åt en god middag tillsammans och sen att vi och såg på TV.
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-01-01 | 00:27:57
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se
Nina säger:

Gott nytt år förresten! :)

Svar: Tack det samma! :)
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-01-01 | 00:29:50
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: