Bättre o bättre dag för dag....

Kommentarer
Nina A.W säger:

sv: hehe, vad roligt att du säger det, för jag tänkte samma sak. När jag tog på mig dom tänkte jag "jaha, det blev inte så stor skillnad som jag hade trott", för folk tror ju redan att jag har bruna ögon innan dom tittar efter. Jag har ju mörka drag och sådär, så det är egentligen konstigt att jag inte har bruna ögon i och med att både pappa och ralle har bruna ögon, men aa. Så blir det ibland. Men alltså, jag borde ha köpt typ klarblå eller något, för då hade man sett att jag har ändrat ögonfärg. Jag har vanligtvis väldigt stora pupiller, så från avstånd ser mina ögon bruna ut, trots att jag har blå-gröna. Jag köpote bara bruna. Jag kanske provar en annan färg nästa gång =)

2012-01-28 | 19:47:12
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: