Än är det långt kvar men...

Kommentarer
Nina. AW säger:

Vad gillar du för musik då? :) Vad är det för mp3 du vill ha? Det finns ju billiga som funkar bra. Min kostade typ 199 tror jag.

2012-03-22 | 17:49:57
Maria säger:

Sv till: Nina. AW

Ja jag har sneglat på några billiga och tänkt att de duger säkert bra!

Jag gillar nog rätt mycket musik men INTE dansband och typ 40-50-60-talsmusik.

Jag gillar nog rätt mycket av det som spelas på radion i dag och ca 10-15 år bakåt..

Tidigare köpte jag ca skiva i månaden av senaste musiken. Tycker det kan vara kul med ny musik och är nog inte nån som spelar nostalgimusik mera än nån gång per år högst.

2012-03-22 | 23:26:42
Sandra säger:

Lite tålamod bara:) Man kan ju inte få det man önskat sig om man redan köpt det själv. Och haha, bebisen.. kärlek, kan jag få önska mig den eller!?

2012-03-24 | 12:56:32
Maria säger:

Sandra: Ja visst var bilden på bebisen härlig!

Självklart får du önska dig den men det blr förståss svårt att ge er den! Jag tror du/ni får en minst lika fin själva! En dag, eller natt, då kommer er egna lilla skatt! Den bästa av alla ni kan få! Jag skulle tro att det sen kommer minst en till lika underbar skatt efter det! Lite mera tid i skolan bara så kommer sen den dagen antagligen snabbare än du tror!



Mp3..nja jag kommer nog inte att köpa nån sån än...Det är allt för mycket annnat att tänka på just nu. Men får jag ingen i present så får jag väl titta ut någon sen. Det är ingen brådska med det! :)

2012-03-24 | 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: