Pappa 82 år

Kommentarer
syster yster säger:

Ja du vad vi skrattade gott! Det va bra! KRAM SYRRAN ÄVEN TILL PAPPA!

Svar: KRAM till dig med syrran! Krya på dig! ♥
Maria

2014-04-28 | 14:34:21
Tezz På S/Y Endeavour säger:

Åh vilka fina härliga minnen!
Tack för att du delar med dej och skriver så fint!
Jag har liknande med min pappa och havet, tillbringade min barndoms somrar på en ö i skärgårn med pappa, han lärde mig ro, simma, lägga nät, fiska med olika spön. Jag fick rensa både nät och fisk..
Det är de bästa med hela min barndom.. Och det som gjorde att jag ändå finns idag. I övrigt var det ganska nattsvart och många trauman.
Kvällskram

2014-04-28 | 20:37:17
Bloggadress: http://sailaway.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: