♫ Granen står så grön och grann i stugan! ♫

Kommentarer
Eva säger:

Så fint din dotter skrivit till dig, visst blir du uppskattad för allt du gör. Men jag håller med dig om att som "husmor" blir det väldigt stressigt just när alla kommer och maten ska vara varm och det ska serveras dryck och det blir liksom kaos. Jag tror dock att det är "husmor" själv som upplever det så, gästerna tycker bara att allt är trivsamt, så kände jag det i år.
Att det blir nytt år känner jag aldrig något speciellt för (utom på jobbet då det ska göras bokslut), det rullar på som vanligt. Men ibland har vi lite kalas och då känns det lite festligt, i år ska vi ha hand om lilla barnbarnet som det blir en lugn hemmakväll.
Gott Nytt år på dig!
Kram Eva

2014-12-30 | 11:31:17
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Anneli säger:

Du passar verkligen i skägg Maria ;D
Men vilket gulligt meddelande från din dotter! -Jag förstår att du blev både glad och rörd ♥
Det är sådana "små saker" som värmer ens hjärta och som man gläds så innerligt åt.
Men Maria nu har jag hittat en sak där vi inte liknar varandra...GRANEN !- Vår kläs av och åker ut några dagar in på det nya året. Ja ett år blev den utkastad nyårsdagen !
Däremot delar jag din känsla inför nyårsaftonen och det nya året. -Nyårsaftonen blir en lugn tillställning med en trerätters middag med min äkta hälft.
Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR !
Varma kramar till dej ♥
Anneli

2014-12-30 | 18:48:10
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Annica säger:

Så fina och hemtrevliga julbilder!
Fiffigt att göra en egen tv-hörna till lillkillen.
Jag har också svårt att göra mej av med granen... Det är så mysigt att tända den, hela rummet får ett hemtrevligt sken!

Ett Gott slut och ett fint 2015 önskar jag Dej!
KRAM
Annica

2014-12-30 | 21:44:53
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: