Julaftonen 2014

Kommentarer
Anneli säger:

Finaste Maria, med det stora och varma hjärtat som vill alla så väl men glömmer bort sej själv.
Om du satt som åskådare och tittade ner på er julafton, vad skulle du då se ? Och vad skulle du velat säja till kvinnan som rusade omkring och skulle fixa allt och som saknade att någon sa: SÄTT DEJ NER !
Förstår att det blev en riktigt mysig och trivsam julaftonskväll, men till vilket pris ?!
Mer skriver jag inte här...
- Vilken underbar miljö att fira jul i och så himla fint du har dekorerat i hönshuset ♥
En fantastisk dörr har ni också, och vilken tur att den finns kvar !
När jag sen ser den gamla barnvagnen så börjar jag gapskratta !
- Gissa vem som har en likadan ?! :D
Vila dej nu och gratulera dej själv att ha gjort fem personers jobb på julaftonen !
Varmaste kramar till dej och önskan om en vilsam och mysig helg ♥
/ Din vän Anneli



Svar: Haha! Ja du Anneli, vi verkar ha en hel del lika saker! Kanske vi har lika bra smak! =D
Dörren, den hade vi faktiskt tagit bort när vi skulle riva hönshuset. Vi hade satt den ute vid ett plank. Men så blev det ändrade planer på vår tomt och den blev över igen. Vilket var tur för den hör ju hemma i hönshuset! :)

Jag har hunnit vila mig efter julaftonen och vi har pratat igenom en massa hur vi ska lägga upp allt framöver så att jag slipper bli helt utbränd!
Jag vill ju så gärna att alla ska ha det bra, men jag vill också vara med i gemenskapen! Säkert ett inte helt ovanligt dilemma för många!

Varma kramar från Maria
Maria

2014-12-27 | 20:45:48
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Maidi säger:

Ojoj, vad jag känner igen mig i det du skriver. Jag tror inte jag fick något vettigt sagt till någon av de som var hos oss på Julafton. När alla andra satt och åt vyssade jag vårt senaste barnbarn (Edda 1 mån) för att hennes mamma och pappa skulle få äta i lugn och ro. Jag kände precis som dig efteråt. Varför gick det så fort?
Önskar dig nu en riktigt God Fortsättning och ett Gott slut på året som gått..

Kram Maidi

Svar: Ja tänk om man kunde spola tillbaka lite och ta det en gång till så man hann med dagen lite bättre!Jag vill så gärna hinna med att både passa upp och få andra att känna att de har det bra, samtidigt vill jag ju hinna med att bara sitta ner i gemenskapen också! Inte lätt det där! Man skulle behöva klona sig! Haha!Men du det måste samtidigt varit en en ljuvlig känsla att få hålla i det lilla knytet! Och jag är säker på att Eddas mamma och pappa uppskattade att få en stunds vila!Kram / Maria
Maria

2014-12-28 | 10:55:28
Bloggadress: http://www.svartairisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: