Bullar Burkar Bomber Böcker och Blommor

Kommentarer
LyckligaPraliner säger:

Underbara blommor och böcker! det gillar jag!

Tack för din kommentar hos mig. Jag beklagar verkligen förlusten av er hund. Det är en obeskrivlig sorg och saknad som tar tid att läka. Har själv varit med om det och ännu efter snart sju år saknas vår lille oerhört mycket. Gråt och sörj, det är det enda som lindrar. Till sist otroligt nog går det en hel dag utan att man gråter. Än fast det verkar osannolikt den första tiden. Så hemskt det är att tvingas ta det beslutet..Och så enormt ledsamt.. Men ni tog rätt beslut. Ni lät inte er lilla vän lida. Och hon finns för alltid i era hjärtan.

Kram till dig!!

Ann-Louise

2014-02-24 | 08:03:08
mufflo säger:

Läste om Lea med tårarna rinnande. Våra hundat betyder så oändligt mycket för oss. Även vår hund börjar bli skröplig och jag bävar...Kram

2014-02-24 | 15:51:10
Bloggadress: http://www.doggbloggen.blogg.se
LyckligaPraliner säger:

Kram

2014-02-25 | 20:52:49
Bloggadress: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: