Leas sista vila och besök hela helgen!

Kommentarer
Annica säger:

Tack snälla du för fina kommentarer på min blogg! Vi brukar gräva upp lupiner på lite ödsliga platser ;) och plantera hemma, på så sätt har vi fått dem att växa på vår gård.
Vad tråkigt för er att behöva ta bort er fina trogna vän...men så är det och lika svårt varenda gång man får avliva ett djur.
Måste berömma din sambo för ett fantastiskt lådbilsbygge! Det var nog den finaste lådbil jag sett! :)
Ha en fin midsommar!
Kram Annica

2014-06-16 | 11:17:00
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se
Mormorstorp säger:

Hihi, ser nu att det inte var lupiner utan vallmo det var tal om.... Jag köpte en planta jättevallmo och nu har jag vallmo lite överallt. Både själsvsådda och delade plantor. Otroligt tacksamma hör hemma.
Kram
Annica

2014-06-16 | 12:06:19
Bloggadress: http://Mormorstorp.blogspot.se
Mycket annat och lite betong säger:

Så fin begravning av er söta hund. Vi har vårt kvar trots att det är över tre år sedan. Men nu börjar det kännas att det är dags. Tänk om det kunde vara så som lilla barnbarnet tänkte, att om man la blommor så kommer hundarna tillbaka...
Så fin lådbil med så många små roliga detaljer! Mycket roligare att bygga själv än att köpa någon färdig.

Kram Agneta

Svar: Ja tänk ändå om man kunde vrida tillbaka tiden och den älskade familjemedlemmen kom tillbaka! Det det är helt sjukt vad man kan sakna de små älsklingarna!
Det känns så bra att det blev gjort relativt fort i alla fall. Hon dog ju i februari men då var det som du förstår inte möjligt att ha någon begravning.
I slutet på maj samlades vi hemma hos min dotter och diskuterade hur vi ville ha det. Det kändes viktigt att mina barn var delaktiga i beslutet för de har ju växt upp med Lea. Vi diskuterade om vi skulle sprida askan och i så fall var. Om hon skulle begravas någon annanstans än på vår tomt. Vad hände om vi flyttar....
Det kändes bra att ha pratat igenom alternativen innan.
Jag tror det blev bra som det blev nu.

Jag tittade in på din blogg och läste om er fina Mitzi! Vad fin hon var! Jag blev tårögd av att läsa om när hon blev sjuk på slutet. Otroligt jobbigt då man inser att det inte finns mera att göra!

Ja lådbilen är verkligen kul med alla detaljer! Jag kan tänka mig att sambon hade rätt roligt då han för rätt så många år sedan byggde den! :)
Maria

2014-06-18 | 21:36:10
Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.se
Tezz på S/Y Endeavour säger:

Hej!
Tack för din fina kommentar hos mig tidigare!
Jag har inte heller hunnit med att besöka någon blogg eller kommentera.
Har haft så fullt upp, och har fortfarande med hundar o jobb.
Jag känner med dej och förstår verkligen din sorg och saknad efter Leia.
Vacker begravning..
Kram

2014-06-21 | 17:04:31
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: