En ny syn på världen!

Kommentarer
Skorpan säger:

Men det där kallar jag FIKABORD! Duktigt av dig säger jag som på sin höjd gör en eller annan sockerkaka:)
Nallen blev helt ljuvlig, och tillsammans med den bruna ser de ut som två små busfrön där de sitter tillsammans på sofflocket...mysigt!

Svar: Jag håller med! De ser verkligen ut som små busfrön! Min bruna var verkligen en följeslagare för mig som barn! Jag hade den jämt då jag sov. Den är till och med nött efter hur jag hållit i den under natten! :)

Ja det blev ett ordentligt kakfat till kalaset! Men jag hade bakat lite extra då mamma gärna ville ha lite kakor!
Och eftersom jag älskar att baka så gjorde jag det så gärna!
Att göra tårtor är rena terapin för mig! Det är jätteroligt! Vore det inte så kaloririkt så gjorde jag gärna en tårta varje vecka! =D

Kram / Maria
Maria

2015-02-02 | 15:25:11
Anneli säger:

Vilket frosseri ni har ägnat er åt !
- En "dödssynd" som är riktigt trevlig och framförallt väldigt gott ;)
Inte nog med att du är en professionell bagare, utan också kirurg !- Kan tro att den nallen är både glad och tacksam över att ha fått ett nytt liv. - Synen tillbaka och förlamningen har släppt, det är helt enkelt ett mirakel du har utfört !
- Jag kanske skulle beställa tid hos dej så du kan fixa några av mina skavanker ;)
Ha det gott fina du !
kram / Anneli


Svar: Ja ibland får man synda! Jag brukar säga att man kan äta allt, bara man inte äter det alltjämt! Jag har förståss inte bakat allt på samma gång, det har blivit nån kaka nu och då. Det fanns plats i frysen efter jul eftersom jag delade ut de resterande till barnen! :)

Mamma har tidigare frågat om inte jag kunde baka till henne så jag gjorde det och då blev det extra många kakor till kalaset!

Nallen tog sin lilla tid att fixa,jag har ju ingen erfarenhet av att fixa nalle-leder! Men efter lite googlande så fick jag idéer om vad jag skulle leta efter. Men det är nog enklare om man använder köpta delar!
Haha! Ja han borde känna sig nöjd! Blind och helt stel nacke kan inte ha varit kul!
Men jag är rädd att några mirakel på människor kan jag inte klara! Annars hade du gärna fått en tid för lite fixande! :)
Skulle nog behöva fixa en hel del på den här skröpliga kroppen också!
Men där är det tyvärr nog bara att gilla läget!

Hoppas du får en bra vecka trots allt snöoväder!
Kram / Maria
Maria

2015-02-02 | 17:10:36
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: