Ett år av saknad!

Kommentarer
Anneli säger:

Sorgen övergår till saknad, och den får man leva med. Som tröst finns alla fina minnen och att dom har det bra där dom nu är.
Kan ofta känna att Ludde är med mej, fast han nu är en änglahund ♥
Stor kram / Anneli

Svar: Ja alla fina minnen är en stor tröst! Julen innan hon dog var jag så ivrig att filma henne när hon som alla jular innan öppnade sina julklappar! Hon stod ivrigt och väntade när tomten delade ut paketen.:)Och konsterna hon kunde filmade jag också. Jag kände som på mig att hon inte hade så lång tid kvar.
Kramar / Maria
Maria

2015-02-18 | 12:08:34
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Skorpan säger:

Djur är en enorm tillgång för en (ensam) 2-bening och en stor källa till glädje o kärlek. Kanske återses vi alla igen i Nangijala....hoppas det....

Svar: Ja jag hoppas också det! Djuren kan verkligen ge så enormt mycket kärlek!Min dotter hade en skäggagam när hon var ung och bodde hemma. Jag hade aldrig trott att jag skulle bli så fäst vid denna taggiga ödla men när han var så fin och när han sen blev sjuk och vi efter mycket omvårdnad insåg att allt var hopplöst, då var sorgen så stor! Jag grät massor hos veterinären när vi skulle ta farväl av honom!
Maria

2015-02-18 | 13:40:21
Syster Yster säger:

Ja jag vet hur det känns att ta bort en kär vän som våran Katt som vi hade som min dotter va så kär i vi åkte till vetrinären jag och min sambo
då vi tog bort henne och hon hade också varit mycket sjuk i några år så då va hos vetrinären så grät vi floder allaihop , jag och min familj saknar Lea också hon va speciell! Kram syrran

2015-02-19 | 09:00:08
Elisabeth säger:

Minnen är bra, gör oftast att sorg och saknad känns något lättare att bära efter ett tag. Under hela min uppväxt har jag varit enormt hundrädd, så helt blev plötsligt blev jag "hundmoster". Min systerson kom en dag och visade upp en ny familjemedlem, en ljuvligt gullig boxervalp. Att hon dessutom var "fulsnygg" gjorde bara att min kärlek till henne växte, vit med svart fläckar bla runt ögat, såg ut som en sjörövare. Denna ljuvliga hund blev 8 år, är nu änglahund. Att "hundmostern" grät floder hade nog ingen trott och inte jag heller, men så var det.
Önskar dig en fin fortsättning på veckan /Kram Elisabeth
Ps. Gillar stolarna från Umeå kyrka, är själv född i Umeå, flyttade som barn med föräldrarna till Södermanland 1958.

Svar: Ja tänk hur det kan bli! Det blir lite som med ödlan vi hade. Jag berättade om honom i kommentaren hos Skorpan.Jag tycker att hundar, eller djur överhuvudtaget som är lite fulsnygga är exta mysiga! De är liksom extra lätta att älska! :) Jag förstår att du blev ledsen då systersonens charmiga hund dog!
Jag hoppas du får en riktigt fin fredag!
Kram
Maria

2015-02-19 | 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: