Äntligen sol!

Kommentarer
Anneli säger:

Ja visst hade vi en underbar solig söndag !
När jag ser dina vackra vinterbilder så ser jag att ni har betydligt mindre snö än vad vi har.
Om jag ska plocka blåbärsris måste jag ta spaden till hjälp. . .Det brukar faktiskt hända att jag gör det ;)
- Men inte visste jag att du var en reslig kvinna Maria ;)
Ha det gott fina du och sköt om dej !
kram / Anneli

Svar: Ja vi har ovanligt lite snö i år men som oftast kommer det lite mindre här på kusten. I fjol minns jag att vår hund hade så stora besvär med att hitta bra ställen att gå på toa. Hon sjönk bara ner i all snö så jag fick gå upp spår till henne först.
Jag minns det så väl då hon var så dålig i lederna och i mitten på februari så slutade hennes dagar.

Ja visst, det ser man ju, jag är jättelång!! Haha!
Nej ska sanningen fram så är jag inte ens 165 cm så man kan nog inte alltid lita på foton! :)
Ha det så gott du med Anneli!

Kram /Maria
Maria

2015-01-26 | 14:14:20
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Annica säger:

Vilka härliga vinterbilder du bjuder på!
Solen visade sig hos oss i Uppland igår också, men idag har vi haft snöväder och grått hela dagen. Riktigt varannandagsväder.
Blåbärsris plockade jag in förra helgen, det har redan börjat spira små blad. Så härligt!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Svar: Det är så härligt med blåbärsris och deras små gröna blad! Det ger verkligen lite vårkänsla!Vi har också haft ett grått snöigt väder i dag och mer lär vi väl få innan våren är här!

Ha det fint du med Annica
Maria

2015-01-26 | 19:39:10
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: