En massa folk och kalorier!

Kommentarer
Eva säger:

Fin midsommarafton har ni haft när ni t o m slapp regn. Så vackra blommor du har i trädgården och så ovanligt med påsklilja till midsommar.
Du har ju blivit firad ordentligt, så roligt. Men så tråkigt med din pappas sjukdom, hoppas han inte lider så mycket av den själv.
Ha det fortsatt fint!
Kram Eva

Svar: Haha! Ja nog måste det vara tecken på sen sommar då påskliljorna blommar ännu!
Maria

2015-06-24 | 19:50:58
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Elisabeth säger:

Maria, först och främst stort grattis på din födelsedag. Är du som jag född i tvillingarnas tecken? Fyllde själv år i mitten på juni. Årsringarna ökar och visheten i samma takt som åren känns det som. Numera börjar jag bli rik på år, årsrik alltså.
Utsikten du visar på bild från sambons kusin stuga påminner så om utsikten vi hade i vår stuga utanför Umeå, det är så fantastiskt fina vyer.
Alzheimers är en vidrig sjukdom för den som drabbas och även de anhöriga, det känner vi väl till båda två eller hur? Vi har ju båda föräldrar som drabbats, mina mamma hade vaskulär demens.
Sommaren verkar ha svårt att sätta fart, har lite svårt att förstå att juni snart är passerad också för inte har det känts som en sommarmånad inte. 3
Ha det gott!
Kram Elisabeth

Svar: Grattis i efterskott Elisabeth! Själv är jag född i kräftans tecken och är en riktigt typisk kräfta!
En som gärna sätter hemmet och familjen i fokus. :-D

Ja visst är det otroligt att det snart är juli! Sommaren har ju precis börjat!
Men vi får hålla tummarna att det blir en desto bättre sommar nu från juli och framåt!

Ha det fint!
Kram ♥
Maria

2015-06-24 | 23:14:48
Maidi säger:

Jag kikar egentligen bara in för att önska dig en fortsatt härlig sommar men så såg jag ditt ommålade skåp i ett tidigare inlägg..
Det ser nästan precis ut som ett skåp jag fortfarande har i min ägo. Min pappa köpte det för 10 kr på auktion 1955. Det står det på baksidan av skåpet. Mitt är också vitt just nu och står i vårt sovrum..

Kram Maidi

Svar: Det var ett riktigt fynd! Kul när du får användning av det i ditt hem! Ha en fortsatt trevlig sommar du med Maidi.
Maria

2015-06-26 | 20:40:26
Bloggadress: http://www.svartairisen.blogspot.com
Karin säger:

Grattis i efterskott! Fyllde själv år i fredag!
Kramar Karin

Svar: Tack! Och grattis till dig med Karin! :-)Kram Maria
Maria

2015-06-27 | 21:41:44
Bloggadress: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: