Där under finns rötter, gångar likt en tunnelbana och en massa annat!!

Kommentarer
Anki säger:

Visserligen avskyr jag gamla soptippar i naturen... men... en sådan som du hittade, ja, det kan vara en riktig skattkammare.
Kram

Svar: Ja jag tycker också sånt är ganska deprimerande! Blir bara ledsen av att se skrot i naturen! Så tycker jag egentligen om den här soptippen också, men lite spännande kan det också vara, när man har möjlighet att kolla lite närmare på vad som kan finnas där!Kram
Maria

2015-05-24 | 10:37:41
Bloggadress: http://ankistankar.blogspot.se
Skorpan säger:

Känner alltför väl igen detta med "kas", jag har grävt fram flera ton - ja du läste rätt....

Svar: Kas...det ordet var nytt för mig! :-)Du det var inte lite!! Hur har du kunnat få fram så mycket? Har du haft grävskopa som hjälp?
Maria

2015-05-24 | 15:42:33
Erikslundsliv säger:

Spännande med en skattjakt! Vem vet vilka fynd du kan göra där? Så kul det är när man kan plocka in blommor och när det finns precis utanför dörren. Jag plockar in något nästan varje dag, det blir så somrigt och fint inne då tycker jag.
Ha det gott, Ann

2015-05-24 | 22:00:42
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: