En speciell dag!

Kommentarer
Anonym säger:

Så bra att dina föräldrar kan bo så nära varandra!
Det blir nog säkert bra för båda.
Ha det gott!
Kram, Ann

2016-04-04 | 10:17:49
Anonym säger:

Så bra att dina föräldrar kan bo så nära varandra!
Det blir nog bra för båda.
Ha det fint i veckan!
Kram, Ann

2016-04-04 | 10:33:54
Syster yster säger:

tänk vad bra man har en syster som fixar med saker,
och lägger in gammla bilder man blir så nostaligisk!
Det känns skönt att du hjälpt mamma så bra! Kram till bäsat syrran

Svar: Kram till dig med syster yster! :-)
Maria

2016-04-05 | 09:16:37
Karin säger:

Skönt att det ordnade sig för din pappa!
Min svärmor trivs bra på sitt äldreboende, och i helgen ska vi rensa hennes lägenhet. Vi har redan skänkt en omgång till Malmö Stadsmission, mest kläder från min svärfar som har varit död i 10 år.
Kramar Karin
PS Ditt blåa skåp är jättefint, och passar som handsken där!

2016-04-07 | 22:38:00
Bloggadress: http://pixelmojan.se
Elisabeth säger:

Vad bra att det gick så snabbt att få ett boende och de så nära din mamma. Det blir säkert jättebra när allt funnit sina former, men det tar tid förstås, jag vet hur det är!
Våren är nu här i sin fulla prakt, min pollenallergi har varit jättetuff i år, går inte lika lätt att njuta av det vackra då men bara att stå ut, snart är pollensäsongen ett minne blott, tur att jag glömmer det från år till år. Har blivit allergisk på äldre dar så jag ska egentligen inte klaga, tänk så många år jag sluppit denna plåga!
Soliga kramar från Elisabeth

Svar: Ja det är en tuff omställning för mamma. Men med tiden blir det nog bra!
Här har våren också kommit en bit men det är förstås rena vintern om man jämför med hur långt allt kommit hos er!
Jag har också pollenallergi. Tur att det finns allergitabletter som lindrar lite. Jag brukar ta dem så fort som pollensäsongen börjar och fortsätter tills den är över.
När jag var yngre fanns bara piller som man också blev trött av. Som tur är finns det idag sorter som inte har den biverkningen!

Hoppas du hittar något som lindrar din vårsnuva för det är jobbigt och tröttande med allergi!

Soliga kramar till dig också Elisabeth! ♥
Maria

2016-04-10 | 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: