Galet köp!

Kommentarer
Eva säger:

Fatet är underbart vackert och säkert användbart! Men vad ska du med tältet till, ha ha?
Ha det fint!
Kram Eva

Svar: Haha! Ja det kan man fråga sig! :-DAtt köpa det var så självklart men när jag fått hem det funderade jag över om jag fick lite solsting den dagen!
Nåja, inget dyrköp så vi får väl se vad som händer med det!
Ha det så fint!
Kram
Maria

2016-08-09 | 20:18:09
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Marie säger:

Underbart fat! Du hittar så fina saker! Och när det gäller tältet - ni får ta en campingkväll på tomten. ;)

Svar: Ja vi får nog göra det! Ta en kvällsfika därinne kanske! Haha!Hade vi haft kvar vår hund hade hon helt säkert älskat det för hon la sig gärna bakom en gardin när hon var inne och ute älskade hon skuggan.
Men.... vi har ju ingen hund heller....
Nåja, vi har gott plats att förvara på det och inte tar det stor plats ihopfällt heller så vi får väl se vad som händer med mitt tokiga köp! =-D
Men fatet var nog ett bra köp iallafall! Hihi!
Maria

2016-08-10 | 10:11:51
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: