Ett stort TACK!

Kommentarer
Anki säger:

Gott Nytt År!
Kram

Svar: Tack detsamma Anki!:)Kram
Maria

2016-12-31 | 19:30:27
Bloggadress: http://ankistankar.blogspot.se
Eva säger:

Jag är nog annorlunda men jag tycker inte övergången till ett nytt år är så speciell, tycker det är som en vanlig lördag kväll. Sedan några år tillbaka firar vi själva här hemma, lite extra god mat blir det förstås. Jag hr svårt att hålla mig vaken till tolvslaget och det är så skönt att vakna upp på årets första dag pigg och rask. Sån är jag/vi!
Gott Nytt År på dig!
Kram Eva

2016-12-31 | 20:31:42
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Skorpan säger:

Gott Nytt år till dig! Lite jobbigt tycker jag nyårsaftonen är, för med facit i handen ser man hur många som faktiskt "försvinner" för varje nytt år..tråkigt men livets gång.
Tack för dina trevliga inlägg, jag återkommer självklart även under detta nya år!

Svar: Vad glad jag blir att du vill fortsätta följa mina inlägg!Ja nog är det så att det är lätt att tänka efter lite extra inför året som gått. En tanke på de som gick bort och den skrämmande tanken inför de som kanske inte längre finns med oss när det nya året är slut!
Jag håller tummarna att det ändå i det stora hela ska bli ett bra kommande år.
Kram
Maria

2017-01-01 | 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: