Lucia

Kommentarer
Elisabeth säger:

Lucian/ängeln är så himla fin, jag hoppades att du skulle visa den igen och det gjorde du, tack för det!
Önskar dig en riktig bra "karatdag" med dina fina barn imorgon, är helt övertygad att du kommer att få det.
Kram från Elisabeth

Svar: Nu först har jag svarat med några rader på kommentaren som du skrev den 1 januari. Det fanns ingen länk till din mejl där så du får inget meddelande om det. Skriver därför här i en annan gammal obesvarad kommentarer så du vet! :)Kram / Maria
Maria

2016-12-13 | 22:00:33
Eva säger:

Kunde inte kommentera ditt förra inlägg, det var i alla fall mycket trevligt med den gamla reklamen.
Din Lucia är så fin. Jag har inte heller sett någon Lucia, får inte komma till barnbarnens dagis eftersom det blir för mycket folk och det gör inte så mycket, jag har varit med så många år. Vi firade på jobbet med glögg och pepparkakor och det är nog så trivsamt.
Ha det nu fint!
Kram Eva

2016-12-14 | 11:39:28
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Erik N. säger:

Jag undrar när de skall släppa på fredningen av större hackspett? I Lycksele tilläts nyligen skyddsjakt, på den som hackat i sig grannskapet.
Längs min stug-väg sitter också hela hacke-familjer uppradade, med var sina kotte-stolpar att panga på emot.. Inga hus är hål-fria, när man tittar lite närmare.
I år missade jag Lucia helt. Efter tidigare mordbrand, brukar vi annars ha haft koll på det datumet. Men i år infinner sig ingen julstämning? Mer en spänning, huruvida snön får ligga kvar?

2016-12-15 | 10:28:23
Bloggadress: http://nystartvid40.blogspot.se/search/label/stugan
MirandaMaräng säger:

Underbar Lucia. . . undra på att du är rädd om henne! Och vilka fina gamla julsaker. . . när jag tittade på dina andra inlägg!
Vilken liten "avslöjande" Hacke. . .!!! :-)
Jag var Lucia när jag gick i skolan. . .men jag får hoppas att jag inte betraktades som varken lösaktig och karltokig!! hi hi
Ha en fin kväll!
Kram

2016-12-15 | 17:35:38
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Anonym säger:

Vilken vacker lucia du har! Riktigt gammaldags och genuin. Här blev det tv-lucian för mig, sen blev det jobb hela dagen. Det gick bra det med!
Hackspetten hackar hål i våra uthus också, helt otroligt vad den håller på. Den borde ju ha konstant huvudvärk, eller hur?
Ha det gott!
Kram, Ann

2016-12-18 | 20:58:37
Karin säger:

Önskar dig en riktig GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Karin

Svar: Tack det samma Karin!Kram
Maria

2016-12-22 | 21:06:48
Bloggadress: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: