Blodigt inlägg med myter och sanningar. Ooops! Det blev ett långt inlägg! :)

Kommentarer
Eva säger:

Du är fantastisk som tar reda så mycket om våra blodgrupper! Jag ska spara detta inlägget för framtiden, inte dumt att ha. Jag minns inte vad jag har för blodgrupp, måste nog leta i mina papper. Tror inte heller att personligheten sitter i blodgruppen, det är nog annat som styr, men vad vet jag ..... Intressant inlägg!
Ha det fint!
Kram Eva

2016-02-09 | 07:44:40
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Skorpan säger:

Härligt att du delar med dig av din kunskap! Spännande och lite annorlunda läsning, håller dock med dig om att personligheten knappast sitter i blodgruppen. Däremot tror jag att såväl arv som miljö sätter ribban för det:)
Tack för en trevlig blogg!

2016-02-09 | 12:27:52
Elisabeth säger:

Blodigt allvar minsann ...? Har ingen aning om vilken blodgrupp jag har. Varför har jag inte koll, märkligt, måste ju ha kollats upp infor operationer om inte annat tänker jag nu. Några stycken operationer har jag ju varit med om. Gissar själv att jag tillhör 0. Varför? En nolla borde väl tillhöra en nolla eller...?!? Nej för 17, skämt, känner mig inte som en nolla, mer självkänsla än så har begåvats med. Intressant läsning hur som helst. Tack för gratislektionen.
Sol och regn lite om vart annat idag. Ser ingen snö från mitt fönster. Snödropparna flirtar så där rart blygt med mig när jag passerar vissa trädgårdar på mina promenader och "Cabvädret" närmar sig också så sakteliga. Strålande tider.

Kram Elisabeth

Svar: Nej någon nolla i den bemärkelsen är du verkligen inte! :-)Men då du gjort flera operationer finns helt säkert blodgruppen i dina journaler så det kan du nog få reda på om du frågar på vårdcentralen!
Inte cabväder än på länge här uppe! Men snart mars och sen går det fort!
Härligt!
Kram
Maria

2016-02-09 | 14:00:11
Erikslundsliv säger:

Mycket intressanta fakta om vårt blod! Inte säker på vad jag har, tror B men ska absolut kolla upp det nu. Har helt enkelt glömt det så kanske AB då? Hihi...
Myggor gillar mig så kan det vara 0 kanske?
Nej, detta måste jag gräva lite mer i, så spännande!
Tack för informationen, kul!
Kram, Ann

2016-02-09 | 22:22:05
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Marie säger:

Och jag blir så glad när jag ser att du har skrivit ett inlägg! :)

Jag har ingen aning om vilken blodgrupp jag har. Vore kul att veta faktiskt! Undrar om man bara kan gå till vårdcentralen och få blodgruppen testad utan "anledning"... att man är sjuk på något sätt.


Svar: Jag svarade dig tidigare men ser att mitt svar visst föll bort! Konstigt! Vad roligt att du blir glad när jag skrivit! :-)Jag tycker absolut att du kan kolla mef vårdcentralen och höra om de kan kolla din blodgrupp! Kanske finns det redan i journalen!
Kram
Maria

2016-02-11 | 08:17:22
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: