Firande och galna tester!

Kommentarer
Eva säger:

Så värdefullt kort på din gubbe och hans föräldrar! Och grattis till honom!
Vilken fin tårta du gjort, du är så duktig med allting.
Testet var ju roligt, du kan ju skicka ett kort från Namibia, hi hi! Jag vågar aldrig göra sådana tester, är en riktig fegis, ändå vet jag ju att de inte är på riktigt.
Har tittat på Mello och gillade flera låtar, det brukar jag inte göra alltid.
Ha det riktigt fint!
Kram Eva

Svar: Jag hittade kortet på familjen i hans fotoalbum så jag scannade av det. Jättefint tycker jag! Hans pappa hann jag aldrig träffa, han dog redan 1979 men hans mamma träffar vi regelbundet och hon kommer hit i morgon från seniorboendet som hon bor på nu.Ja det var ett roligt test! Lite otäckt först då det blev en massa svar som stämde in rätt så bra. Trots att jag vet att det är oseriöst. Men så kom då det där om Namibia och lite annat och jag kunde pusta ut.
Men absolut! Jag ska skicka kort från Namibia om det blir så att jag faktiskt åker dit! Haha!

Jag såg också mello och gillade Robin bäst. Kul att han gick vidare!
Tack för berömmet Eva! Men nejdå! Jag är inte duktig med allting! Det finns massor jag inte kan! Jag lovar!:-)
Såg att du är sjuk än!
Krya på dig fina du!
Kram
Maria

2016-02-06 | 21:38:25
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Karink säger:

Kul med det svart-vita fotot! Vilket fint och gammalt trähus de har bakom sig.
Kramar Karin

Svar: De bodde i det gamla huset då. Det var i Uppsala. Eller rättare sagt Vaksala.Men som tur var flyttade de norrut. Hade de inte gjort det så hade vi nog inte träffats!
Kram
Maria

2016-02-06 | 22:36:29
Bloggadress: http://pixelmojan.se
Skorpan säger:

Härligt spännande test, tur du inte tog allt på allvar:)
Blodgrupp noll? Jag har alltid trott att det var bokstäver i blodgrupperingen; A B AB O...
Kan bjuda på lite mer igenkännande - så här står det om människor med just din blodgrupp ....

"Är den ursprungliga blodgruppen. Den fanns hos de allra första människorna, grottmänniskorna. De brukade inte jorden utan levde som jägare och samlare. Ämnesomsättningen är inställd på att lagra näring inför svåra tider och dessa personer har lätt för att gå upp i vikt.

De är känsliga för gluten i sädesprodukter och mjölk. De bör avstå från komjölksprodukter. Mozarella, getost och fårost kan gå bra.

De har tillräckligt med magsyra, de kan därför smälta kött bra.

Har ett starkt – ibland överaktivt – immunförsvar. Känsliga för magsårsbakterier och har ofta sår i mage och tarmar. "
(Hämtat från nätet)
Känner du igen dig?
Skorpan

Svar: Ja delvis känner jag faktiskt igen mig! Mjölk har jag avhållit mig från sedan jag var barn och använder otroligt lite av det nu med. Jag skrev faktiskt en hel del om just sånt här nu i mitt sista inlägg! Inspirerad av dig Skorpan!
Kram
Maria

2016-02-07 | 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: