I en sal på lasarett...

Kommentarer
Eva säger:

Varmaste krya på dig-kramar och vila upp dig!
Eva

Svar: Tack fina du!Kram
Maria

2016-01-11 | 20:43:46
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Karin säger:

Oj, det där lät inte trevligt!
Skönt att du är på bättringsväg, och synd att det ska vara långa köer till MR. Man vill gärna ha besked så fort som möjligt!
Kramar Karin

Svar: Ja visst är det så! Nu är ju inte min röntgen så brådskande som den är för många som går sjukskrivna med värk. De får ofta gå onödigt länge och bara vänta på MR innan de ens kan få rätt behandling! Även om apparaterna är dyra så känns det som att det ändå skulle vara ekonomi att köpa in fler så sjukskrivningarna och inte minst människors smärta kunde kortas!

Kram
Maria

2016-01-11 | 21:45:28
Skorpan säger:

Men fy för den lede! Håller tummarna för att det verkligen är över och att du återfår krafterna snabbt.
Gallsten känner jag till, jo man tackar, den smärtan är inte att leka med...Men efter den pärsen du gått igenom är nog "det värsta" över, nu kan det bara bli bättre:)
Skorpan

Svar: Så då har du också upplevt det! Ja fy! Det är inte kul!Jag trodde ju jag skulle slippa eländet efter operationen! Inte hade jag anat att jag skulle få flera nya så snabbt efter det!
Men nu hoppas jag de sista har passerat och att bukspottkörteln snabbt läker!
Men det gör den nog för det blir bättre för var dag nu!
Sköt om dig Skorpan!
Kram
Maria

2016-01-12 | 12:25:10
Elisabeth säger:

Vilken pärs du gått/går igenom! Hoppas du mår bättre nu och att du återfått lite krafter efter det som nyligen hänt. Tänker på dig!
Krya på dig Maria!
Kram Elisabeth

Svar: Tack snälla! Ja det känns mycket bättre nu!
Kram
Maria

2016-01-12 | 13:59:15
Marie säger:

Men nej! Hoppas att du mår mycket bättre nu! Har som tur är aldrig haft gallsten, men jag vet att det gör fruktansvärt ont. Min mormor fick ett anfall en gång. Det var hennes enda sjukfrånvaro på jobbet under alla år hon jobbade, förutom närboende födde barn. Men det var ju knappast sjukdom :). Tänker på dig!

Svar: Ja nu mår jag bättre! Inte helt återställd men fruktansvärt mycket bättre än för några dagar sedan! Ja det är en hemsk smärta!
Jag har fött tre barn i stort sett utan smärtlindring ( hade lustgas till den ena) och jag gör hellre det igen än har gallsten! Fy!
Men nu hoppas jag det var sista gången!
Maria

2016-01-12 | 15:27:35
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com
Marie i Skrifvarstugan säger:

Men usch då ! Vad du har varit med om ! Finns inget värre än att vistas på sjukhus tycker jag. Man bara längtar hem. Jag håller tummarna för dig nu att du snart är frisk och kry och hämtar bra med kraft.
KRYA PÅ DIG HÄLSNING ! Marie

Svar: Tack snälla Marie!Nej sjukhus är verkligen inget favoritställe! Jag tigger alltid om att få fara hem så fort jag kommit dit! Haha!
Maria

2016-01-12 | 19:00:58
Bloggadress: http://www.mariettsfoto.blogspot.com
Erikslundsliv säger:

Usch, det låter inget vidare! Tur att du är bättre nu och jag hoppas verkligen att du snabbt får en röntgen och att du nu inte får mer ont.
Krya på dig nu!
Kryakram, Ann

Svar: Nej det känns tufft att behöva råka ut för sånt här trots att det inte var länge sedan jag plockade bort gallblåsan! Håller tummarna att de snabbar på lite med röntgenundersökningen!
Tack för krya på dig hälsningen!
Kram
Maria

2016-01-12 | 20:37:57
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Mormorstorp säger:

Hoppas verkligen att det är över nu och att du slipper flera anfall... Håller tummarna för snabb röntgentid!
Krya-kramar!
Annica

Svar: Tack snälla! Det är mycket bättre nu!Ja jag hoppas också det! Tycker det räcker nu!
Magnetröntgen brukar dröja men ibland går det fortare än man tror!
Kram
Maria

2016-01-13 | 11:41:15
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: