Blomstersäng

Kommentarer
Marie säger:

Vad fint det blev med blomstersängen! :) Vad du är kreativ och påhittig! Älskar lösningen med snapsglas och tratten. Det kommer jag att sno... ;)

Svar: Gör det! Tänker att man kan använda den idén till många olika blomsterarrangemang! :)Blomstersängen hoppas jag blir en hel bädd med blommor i sommar! Får väl återkomma med fler bilder framöver! :)
Kram
Maria

2016-06-02 | 10:00:00
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com
Elisabeth säger:

Blomstersäng, jo jag tackar, kreativt och läckert! Återbruk gillas! Luktärtor och slingerkrasse tillhör mina favoritblommor. Du kommer säkerligen att få den underbaraste av alla blomstertavlor längre fram i sommar.
Kram från Elisabeth

Svar: Det är mina favoriter också. Ett par bland många!Återbruk är väldigt inne just nu men jag har alltid gillat det där med att göra något nytt och kul av något som från början var tänkt till annat! :)
Att jag dessutom får rensa skogen från sånt som bara ligger där och skräpar och som dessutom kan skada djuren, det blir ett extra plus förstås!
Nu håller jag tummarna att den gamla sängen blir som jag tänkte mig den!
Ha en fin torsdag Elisabeth!
Kram
Maria

2016-06-02 | 10:33:22
Ljusletaren säger:

Attans vad du är påhittig!!!!
Supersnyggt med sängen till slingerväxterna. Även dekorationen inne plus en snygg duk också. Bra att ditt eget jag kommer i första hand *tumme upp* Dessutom så suger värmen energi också. Jag med är dålig med att hälsa på i vissa bloggar/ kram

Svar: Tack! :-)Ja ibland säger kroppen helt ifrån och orken lyser med sin frånvaro!
Idag blev en blåsig dag hos oss men sitter man i lä så är det ändå skönt! Har hunnit med lite småplock ändå, men det är ingen maxfart idag! Snarare snigelfart! Men det behövs såna dagar också ibland!
Kram
Maria

2016-06-02 | 11:01:26
Bloggadress: http://morgonblogg.wordpress.com
Ann säger:

Så kul, fint och praktiskt med sängrabatten!
Jag har också sått luktärtor och ni måste jag få ut dem. Undrar vad jag ska hitta på för klätterställning till dem? Jag ska rota runt lite på logen få se vad jag kan hitta på!
När jag blir allergisk mot gräset och tar medicin blir jag supertrött. Då kan jag somna bara jag sätter mig. Tror att det är medicinen jag reagerar på, kanske är det så för dig också?
Ha en fin helg!
Kram, Ann

Svar: Ja men så är det ju! Tack! Hur kan jag glömma det! Jag brukar ju alltid tänka att de gör mig så trött men i år kopplade jag inte alls ihop det!Jag brukar ta dem dagligen tills häggen blommat klart. Varje år brukar jag känna en sån befrielse när jag slipper dem för då kommer energin tillbaka!
Haha! Jag får väl skylla på åldern när jag helt glömt det! Konstigt!!! :-D
Men då känns det genast mera lovande! Häggen blommar nu så snart kommer nog energin tillbaka!
Vad härligt att ha en gammal loge att kunna rota runt bland! Du hittar säkert nåt fint!
Spännande att få se/höra vad du hittar!
Ha en fin helg du med Ann!
Kram
Maria

2016-06-03 | 11:40:29
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Anne-christine säger:

Det där blir nog toppenfint det. Bra idé där.

Visst är det en härlig tid då man får pysslao och ha sig.

Ha nu en trevlig helg!

Kramiz.

Svar: Ja jag hoppas på en riklig växtlighet där med en massa vackra blommor! :)Våren och försommaren är min absoluta favoritårstid!
Ha en trevlig helg du med!
Kram
Maria

2016-06-04 | 12:33:09
Bloggadress: http://tantglad.bloggo.nu
Karin säger:

Så fiffig du är! Återbruk är bra, man tager vad man haver, och oftast har man mer än man behöver. Blev liten rörig mening, men jag hoppas att du förstod!
Kramar Karin

Svar: Ja visst förstod jag! :-)Nog är det så, att man ofta har för mycket saker! Men roligt om man hittar nya sätt att använda sakerna på!
Ha en fortsatt trevlig helg Karin!
Kram
Maria

2016-06-04 | 21:28:21
Bloggadress: http://pixelmojan.se
Vallmo säger:

Jättefint återbruk! Du är inspirerande!

Kram!Barbro

2016-06-05 | 09:36:25
Eva säger:

Ditt skogsfynd kommer att bli så perfekt för växterna att klättra i, du kan du!
Jag hoppas din trötthet ger sig snart, denna tiden på året vill man absolut inte vara trött, man vill helst vara igång dygnet runt.
Ha det fint!
Kram Eva

2016-06-08 | 21:52:36
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Malin W säger:

Hej, skulle behöva komma i kontakt med dig gällande detta inlägget med blomstersängen - kan du maila mig så vore jag jättetacksam. Önskar ställa en fråga om att använda dina bilder till våra sociala medier för att visa på återbruk. Återkom.

2021-10-14 | 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: