Glad midsommar!

Kommentarer
Eva säger:

Då säger jag GRATTIS i efterskott! Ett fruktigt och nyttigt fikabord är väl det bästa, det mår man bra av.
Intressant du berättar om midsommar. Vi har haft skönt väder idag oh dansat runt midsommarstången, ätit sill och potatis och jordgubbar tillsammans med barn och barnbarn. Fick också oplanerat fikabesök som var mycket trivsamt. De yngre generationerna har gått till vänner ikväll och vi har det lugnt med gott att äta och ett glas rosé.
Ha det fortsatt fint!
Kram Eva

Svar: Tack snälla! :-)Här har det varit en dag med lite jobb i trädgården men också sill och färskpotatis som vi åt i vår glasveranda. Så mysigt att ha utsikt över sjön med alla tärnor som dyker efter nåt att äta! Lite senare blev det lite grillat med ett glas rött också.
Jordgubbar får vi äta sen. Vi åt det till födelsedagen men sen har vi inte handlat nåt.
Nu väntar lite kaffe och sen tror jag vi ska se en Beck-film. En rätt så lugn kväll alltså, men det känns riktigt bra det med!
Det lät mysigt med ert oplanerade fikabesök!

Ha en fortsatt fin kväll!
Kram /Maria
Maria

2016-06-24 | 20:28:55
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Ann säger:

Grattis till dig! Vilket kalas du hade med goda saker för alla smaker.
Du är så påhittig när det gäller alternativ till vanliga fikasaker, jag är urdålig på sånt. Nu har vi i och för sig inga allergiker eller veganer i vår familj så jag har inte behövt lära mig heller.
Det ser i alla fall gott ut alltihop!
Ha en fin dag!
Kram, Ann

2016-06-26 | 13:10:37
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: