Att använda alla kritorna i asken

Kommentarer
Ann säger:

Härligt med en skön dag i trädgården!
Du gör helt rätt som tar pauser och bara njuter och då ska man inte rusa runt med kameran för bloggens skull tycker jag. Det är inte det som är viktigast även om det förstås är kul att se dina bilder också!
Tråkigt att du ska behöva ha så ont så att du blir begränsad, ta det lugnt och gör lite i taget är mitt råd till dig. Jag förstår att det inte är så lätt alla gånger när man är ivrig och vill hinna mycket på en gång!
Ha en fin vecka!
Kramar, Ann

2016-05-23 | 15:53:28
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Ann säger:

Härligt med en skön dag i trädgården!
Du gör helt rätt som tar pauser och bara njuter och då ska man inte rusa runt med kameran för bloggens skull tycker jag. Det är inte det som är viktigast även om det förstås är kul att se dina bilder också!
Tråkigt att du ska behöva ha så ont så att du blir begränsad, ta det lugnt och gör lite i taget är mitt råd till dig. Jag förstår att det inte är så lätt alla gånger när man är ivrig och vill hinna mycket på en gång!
Ha en fin vecka!
Kramar, Ann

Svar: Jag glömmer så otroligt lätt att fotografera när jag är inne i nåt. Lite trist kan även jag tycka för det är roligt att ha kvar bilder också!
Ja det är det där med lite i taget som får bli livsstilen. Men det har tagit många år att lära sig det. Nu efter ett antal bakslag vet jag bättre och som oftast kommer hjärnan ihåg det också! :)
Att bara sitta stilla är ju inte heller bra! Då blir det riktigt dåligt!

Jag hoppas du får en fin fredag och och riktigt trevlig helg!
Kram
Maria

2016-05-23 | 15:54:09
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Ljusletaren säger:

Att göra det man kan är ett bra ledord och banne mig att du följer det :-)

Fina blommor!

Ja inte är man sjukpensionär för ros skull ... inte jag i alla fall *skratt*

/kram

Svar: Tack snälla! :)
De brukar säga att man ska vara frisk för att orka vara sjuk och så är det verkligen många gånger!

Ha en bra dag!
/ Kram
Maria

2016-05-24 | 10:03:40
Bloggadress: http://morgonblogg.wordpress.com
Marie säger:

Jag håller med dig! Våren är underbar!

Jag hoppas att värken i ryggen blir lite bättre så att du kan komma ut i trädgården och skogen snart igen! Usch för smärta och ha ont och inte kunna göra det man vill.

Kram!

Svar: Nja värken i ryggen får jag leva med. Den har varit min följeslagare sen 1987 där ingen dag varit utan smärta men det finns förstås bättre och sämre dagar.Jag försöker att strunta i att den finns där och gör saker i mera anpassat tempo istället.
Och sen finns det självklart också saker som jag bara får inse att kroppen inte klarar trots att viljan finns där. Sånt jag skulle kunnat göra utan min skada.
Men det gäller att se vad jag kan istället för att deppa över allt som inte går.
Det har varit en lång lång väg till den insikten men livet blir så mycket enklare och positivt om man kan se det! :-)
Kram
Maria

2016-05-27 | 08:34:19
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: