En söndag till mamma

Kommentarer
Ann säger:

Hoppas att felet på bilen gick lätt att fixa! Bilar ska bara rulla och gå utan att krångla, eller hur?
Så skönt med en tupplur, det var nog precis vad du behövde. Kroppen är ju fiffig på det sättet som slumrar till när det behövs lite vila.
Ha en fin dag!
Kram, Ann

Svar: Jag håller med dig helt och hållet angående bilar! Felet visade sig vara nåt med blandningen av luft och bensin. En del som var trasig behövde bytas ut så delen är beställd. Vi kan köra men bör inte köra så mycket innan den är bytt.
Ja tuppluren behövdes nog! Jag är så otroligt trött nuförtiden! Jag tror det tar på med pollenallergi och en förkylning som inte riktigt vill ge sig!
På kvällarna när jag sätter mig för att läsa andras bloggar så slutar det nästan jämt med att jag somnar! Störande!!
Men tids nog ska jag nog återfå krafterna! :)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram
Maria

2016-06-01 | 10:52:38
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Marie säger:

Hoppas förkylningen kan ge med sig snart!! Usch, finns inget värre än att vara förkyld på sommaren. Eller det är klart att det finns betydligt värre saker - men du förstår vad jag menar. ;)

Mors dag firade vi hemma hos mormor. Mamma fick en blomsterbukett :)

2016-06-02 | 10:04:16
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: