Redan advent!

Kommentarer
Eva säger:

Så fina fönsterstjärnor, roligt att ha kvar de gamla! Mina har tagit slut, jag har nog inte varit tillräckligt rädd om dem.
Ja, advent kom snabbt men det tycker jag alltid den gör, man överfalls på något sätt av att nu är det dags. Så mycket julpynt har vi inte men blommor, grönt från skogen och ljus och slingor pryder och värmer upp hemmet.
Det sitter i väggarna är veckans bästa program, så roligt att se gamla hus.
Ha det fint!
Kram Eva

2016-11-30 | 07:41:45
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Skorpan säger:

Hahaha, jag advent kan verkligen ta en "på säng":) Förra året gjorde jag advent en hel vecka för tidigt, så det kan bli tokigt åt alla håll!
Advent tycker jag är en rofylld tid, jag har en krubba som du, adventsstjärnor i fönstren och en adventsstake på bordet. Mer behövs inte. Efter lucia brukar jag sätta upp någon tomte och en gammal julbonad, men advents början
får liksom ha sin alldeles egna tid..

2016-11-30 | 15:18:09
Ann säger:

Advent är ju tidigt i år och det är ibland svårt att hinna med. Tiden går ju så fort!
Så fina adventsstjärnor! Kul med de gamla och att de fortfarande fungerar. Bra kvalité säkert!
Julkrubban är så fin, jag ska plocka fram min till helgen. Den är efter min farmor så det är extra kul.
Ha en fin helg!
Kram, Ann

2016-12-01 | 16:38:20
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Rosor och ruiner säger:

Ja, visst är det bra, "Det sitter i väggarna", det tycker jag med. Såg just det förra avsnittet då vi inte var hemma när det gick.
Nej, julstress vill vi inte ha, även om jag brukar falla dit ibland, det är ju så mycket man "vill"! En fin liten gran har du fått tag i, och tomtar redan, ja här var det julstämning! Och det var ju fint med krubban i buren och fåglarna utanför! ;)

Ha det så mysigt nu till andra advent, njut och ta det lugnt!
Kram Gunilla

2016-12-03 | 11:01:46
Bloggadress: http://rosorochruiner.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: