En kväll med skratt

Kommentarer
Ljusletaren säger:

Så vacker du har gjort med gardiner och soffa. Läckert med texten på soffan!
Kluckande ljud från åra ... så vackert! Du skulle ha spelat in det ljudet till vintern *ler*
Just detta datum 10/9 är det 45 år sedan det sa klick mellan jag och min man :-)
/kram

2016-09-12 | 09:26:11
Bloggadress: http://morgonblogg.wordpress.com
syster yster säger:

Vad trevligt med besök, vad roligt ni verkade ha
och duktig va som fick lite bär , kul med bär men inte rensa det är tråkigt hoppas veckan blir bra för er! Kram

2016-09-13 | 13:20:30
Ann säger:

Så fint tyg du bara hittade sådär! Passar ju jättebra på kökssoffan och spetsgardiner kan ju liksom aldrig bli fel.
En roddtur på sjön är det längesen det blev för min del tyvärr. Det är verkligen rofyllt i dubbel bemärkelse. Hihi!
Ha en fin kväll!
Kram, Ann

2016-09-14 | 16:40:07
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Mycket annat och lite betong säger:

Det ser så trevligt ut med spetsgardinerna och så fint det blev med madrasstyget på dynan.
Jag har inte hunnit börja göra något inne än. Skulle verkligen behöva tvätta fönstren. Men så länge vädret är bra blir det utomhusjobb. Det är som du skriver, när något blir färdigt är det bara att börja med nästa.
Idag blev i alla fall plattläggningen klar.

Kram Agneta

2016-09-15 | 21:05:50
Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: