Omgjord till det bättre eller sämre.

Kommentarer
Skorpan säger:

Håller fullständigt med dig när det gäller urnan i Ernst-programmet:) Tror vi är ganska många härute som tycker som vi!
Citaten är ju helt underbara, så djupsinniga men enkla att ta till sig. Göra höst blir det snart här med, jag brukar ha 1/10 som slutdatum för trädgårdsmöbler ute och annat plock..
Nu väntar en ledig fredag för mig så jag passar på att önska dig en mysig helg - med din dotter och UTAN huvuvärk:)

2016-09-08 | 12:34:59
MirandaMaräng säger:

Jag har också följt Ernst i sommar och reagerade som du på hans omgjorda urna. . . den var mycket charmigare som den var o jag tyckte han förstörde den med sitt mosaikklistrande! Mycket av det han gjorde var jätte fint. . . men några var mindre lyckade!
Men Ernst är ju Ernst och ingen är som han!!! Så jag sitter nog fastklistrad både på julprogrammet och nästa sommar!

2016-09-09 | 17:25:05
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: