En lång fredag och en Glad påsk!

Kommentarer
Ann säger:

Bra med syntetiska fjädrar! Mina fjädrar är äkta men gamla och inköpta långt innan debatten om djurplågeriet kom igång. Jag tänker att skadan redan är skedd eftersom de köptes för så längesen och jag använder dem jag redan har.
Här fick vi snö inatt och lite ligger kvar nu ikväll. Inatt ska det bli -8 grader så mina vårblommor fick flytta in. Suck, nu vill jag ha lite värme!
Ha en fin påsk!
Kram, Ann

2017-04-14 | 18:20:09
Eva säger:

Tittar bara in en snabbis för att önska dig en glad påsk!
Kram Eva

Svar: Tack detsamma vännen! Kram
Maria

2017-04-14 | 21:18:21
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Anki säger:

Så fint du pyntat till påsk! Här pyntas ytterst sparsamt och fjädrarna i påskriset har ersatts av färgad ull. Jag läste att fler och fler kommuner går ifrån fjädrarna i sina kommunala utsmyckningar och det är bra :)
Vi fick både snö och kyla nu och vårblommor och vårfåglar fryser...
hoppas allt är bra med dig!
Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram

2017-04-15 | 05:53:31
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Skorpan säger:

Så fint du har pyntat! När jag såg din burk "Ärter"(härlig stavning förresten) så tyckte jag den såg bekant ut...hmm...jo men en burk "Kaffe" från samma serie hade jag visst sett hos "vithortensia ":)
Fortsatt Glad Påsk!
Skorpan

2017-04-15 | 16:33:50
Mycket%25252520annat%25252520och%25252520lite%25252520betong säger:

Jag hade inte tänkt påskpynta eftersom vi planerat en husbilsresa under påskdagarna. Men när vi vaknade till snö efteråt några dagar gav vi upp och åkte hem igen.
Då blev det några kycklingar och påskris och ett improviserat påskbord. Barnen kom och vi hade en trevlig påskafton.
Så bra med de syntetiska fjädrarna! Har läst att de finns men inte sett dem.

Kram Agneta

2017-04-17 | 12:01:07
Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.se
Birgitta säger:

Vilka härligt färgglada påskbilder! Man blir glad hela vägen inifrån och ut :-)
Nu är påsken, och påskledigheten, slut för den här gången, men vi går ju den finaste tiden till mötes....snart maj.....så vad gör väl det!
TACK för din kommentar hos mig. Kul att få en ny bloggvän jag inte besökt förut!
Kram
Birgitta

2017-04-17 | 21:54:13
MirandaMaräng säger:

Så härligt det blommar hos dig! Mina påskliljor har tyvärr redan vissnat! Jätte fin "ärtburk" du planterat i så vackert!!!
Önskar dig en fin vecka!
Kram

2017-04-18 | 18:50:43
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: