Det blev jul här tillslut!

Kommentarer
Anki säger:

Inte alltid det blir som man tänkt sig ... härligt ändå att du fick lite julkänsla till slut och att du orkade fira efter bästa förmåga.
En skylt med sanna ord - så är det!
Nyårsafton brukar vi inte fira så mycket numer ... som sagt - det blir ett nytt år i alla fall!
Önskar så att du snart är frisk och får orken tillbaka!
Gott Nytt År!
Kram

Svar: Vi brukar inte heller fira nyår så mycket. Ofta gör jag ändå en lite finare middag för oss två om än inget stort spektakel.Förra året var vi dock bortbjudna till nyår men värden blev sjuk så vi hade tidigt beslutat oss för ett nytt försök det här året. Men då blev ju jag sjuk istället.
Men ett nytt år fick vi ändå, även om jag just så pass höll mig vaken i tevesoffan!
Jag håller tummarna att vi har ett bra kommande år framför oss!
Ha en god fortsättning på det nya året Anki!
Kram
Maria

2017-12-31 | 07:03:39
Bloggadress: http://https://ankisbildblogg.wordpress.com/
Birgitta säger:

Så här kan livet se ut. Vi planerar och har förväntningar men så blir det inte alls som vi tänkt och hoppats.....men som du skriver.....det blev jul och det blir ett nytt år vare sig vi ger de dagarna uppmärksamhet eller inte.
Hoppas du snart är frisk igen, med ork och lust och utan hosta!
Varm kryapådigkram kommer här.
GOTT NYTT ÅR!
Birgitta

Svar: Tack Birgitta! Hostan har verkligen flyttat in i mina lungor och luftrör och det tar verkligen på orken!
Men det ska nog ge sig till slut!
Ja det blev en jul ändå som du sa. Jag som vill ha allt så planerat fick verkligen tänka om men det blev riktigt bra det med!
Det kanske lärde mig en del också!
Ha nu en god fortsättning på det nya året!
Kram
Maria

2017-12-31 | 12:48:30
MirandaMaräng säger:

Hoppas hälsan och orken återvänder till dig. . .!!!
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram
Miranda

Svar: Tack Miranda!Ja det blev otroligt långvarigt det här men tids nog ska det ge sig!
Nu går vi ju mot ljusare tider också!
Gott nytt år!
Kram
Maria

2017-12-31 | 14:09:11
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Eva säger:

Hosta och feber tar på krafterna men jag hoppas att du piggnar till snart, de har varit långvarigt. Det är så många som är sjuka under julen och det är tråkigt när man planerar att träffas.
Krya på dig!
Kram Eva

Svar: Tack Eva!Ja det här var verkligen långvarigt och en jobbig influensa! Hostan är hur knäckande som helst. Men jag har också hört att många är sjuka just den här julen! Bara att vänta ut det hela och hoppas det ger sig snart!
Ha ett gott nytt år!
Kram
Maria

2017-12-31 | 19:20:45
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Vallmo säger:

Det är så trevligt när du skriver här igen. Fina inlägg med många klokheter! Sköt om dig och jag önskar dig ett Gott Nytt År!

Kram!

Svar: Tack för dina fina ord!Ha ett riktigt gott nytt år!

Kram
Maria

2017-12-31 | 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: