Tjugosju

Kommentarer
Eva säger:

Grattis till din son! Då blev det lite kalasande idag, mysigt.
Kram Eva

2017-01-03 | 19:49:35
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
MARIA I KOS säger:

Så gullig liten kille med "goa" ben. Tiden går så fort. Grattis till din son på hans 27 årsdag!
Nu när jag fått barnbarn känns det som att det var inte länge sen jag hade småbarn men det har ju gått 19 år sen min yngsta föddes.
Kram

Svar: Haha! Ja jag tänkte också på att hans ben såg så "goa" ut! När han föddes vägde han dryga 4 kilo trots att han föddes en vecka för tidigt. Sen var han rund de första två åren men efter det fanns inga extra kilon där inte! Haha!Ja det är otroligt så fort tiden går!

Jag förstår att det känns mysigt med barnbarn. Jag har inga egna än men sambons dotter har en sjuårig son så det blir ju nästan som mitt barnbarn också! :)
Kram
Maria

2017-01-03 | 20:02:43
Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: