Söt, charmig, men inte helt problemfri!

Kommentarer
Birgitta säger:

En så söt liten kurre :-).....men inte så kul om han gnager sig in i byggnaderna! Gamla bruksföremål är så fina, speciellt då det är trä och rostig metall i kombo. Sånt bara älskar jag!
härligt om snön börjar smälta även hos er däruppe i norr. Min bror bor utanför Arvidsjaur och det låter spm de också tycker att det är på tiden att snön töar bort :-)
En underbart solig helg önskar jag dig!
Varm kram

Svar: Ja ekorrarna är otroligt söta och vi har många som bor i skogen utmed oss. Det är så mysigt att se och höra deras tjattrande då de busar bland träden!Där kan de gärna fortsätta att bo, de behöver väl inte gnaga sönder våra byggnader! :-(

Rost, tänk att det ska vara så vackert i våra ögon nuförtiden. Även jag älskar rostiga gamla ting och som du säger, ihop med trä är det ännu vackrare!
Tänk vad mycket vackert de hunnit slänga under tider det ansågs som skrot!!

Din bror har nog länge klar innan snön försvinner för han bor 24 mil norr om mig och med tanke på den otroliga snömängden vi har i år så anar jag att de har ännu mera!!
Fast å andra sidan så har de på vissa platser mer snö än vad vi har, trots att det är söder om oss!
Här skiner solen idag men vindarna är kalla, bara 7 grader i skuggan så ingen tryckande värme precis!
Önskar även dig en fortsatt härlig och förhoppningsvis solig helg!
Kram
Maria

2018-04-14 | 08:45:24
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: