Höstkänsla

Kommentarer
Annica säger:

Härligt med odlingslycka!
Tagetes har blivit min favorit nu, har väl plötsligt accepterat att jag är en tant...;)

Ha det gott
Annica

2018-08-15 | 14:53:29
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se
Birgitta säger:

Tagetes har heller aldrig varit min favorit förutom de stora ljustljustgula, de tycker jag om, ändå är tagetesen både lättskött och vacker i sig. Tänk om de kunde finnas i vitt, rosa eller ljust lila.....det hade varit en hit :-)
Vad är det för sorts minigurka du har odlat?
Jag har tidigare haft vanlig slanggurka, men de kräver ju oändligt med vatten så jag skippade dem i år.
Härligt med blomsterprakt och bollkryssen har jag sneglat på många gånger men ännu inte köpt någon.
Kram!

2018-08-15 | 20:16:12
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
MirandaMaräng säger:

Har ni redan känningar av hösten. . .vad härligt! Här vill inte sommaren släppa sitt tag riktigt utan det är vissa dagar +24. . .men man känner på kvällen o nätter att det blivit lite svalare! Är ganska trött på värmen nu och LÄNGTAR efter höstens klara luft o fina färger!
Härligt med egna tomater o gurkor!
Önskar dig en fin helg!
Kram

2018-08-17 | 11:09:40
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Skorpan säger:

Här i "mitten" har vi haft varma härliga dagar, sköna utan att vara heta. Kvällar med runt 20-22 har verkligen lockat till utesittande.
Jag tillhör dem som vill gå i ide under vintern och vakna i april, så nu väntar en tuff tid för mig.
Gäller att orka "stå ut" mentalt...
Skorpan

2018-08-19 | 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: