Bord för annat än skrivande

Kommentarer
Anki säger:

Det blev ju väldigt bra med bordet ... fiffigt!
Jobbigt med hosta och nu kanske en virusinfektion på det - känns inte lockande! Hoppas nu det blir klartecken för operation en på planerat datum, för som sagt en gipsad arm lagom till vårens ankomst känns inte alls kul!
Lycka till hos doktorn idag!
Kram

2018-02-05 | 09:29:59
Bloggadress: http://https://ankisbildblogg.wordpress.com/
Eva säger:

Så bra med skrivbordet som soffbord och fiffigt med hjul på benen! Jag letar också efter ett skrivbord att ha som soffbord, det dyker nog upp ett så småningom.
Så roligt att ni alla kunde träffas och visst går det bra med köpetårta, man ska inte jobba sig slut, det har ingen glädje av, Men det var tråkigt att gubben blev sjuk, hoppas han repar sig fort. Och hoppas din operation blir av när det är tänkt!
Ta hand om dig!
Kram Eva

2018-02-05 | 19:49:03
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Tezz%25252520p%252525E5%25252520S/Y%25252520Andromeda säger:

Förstår att du vill opereras nu. Samma här, jag väntar varje dag på att tid för operation ska komma inom kort som de sagt på sjukhuset. Jag får inte använda handen på 6 veckor sedan, och jag vill också ha det klart till våren och när det är dags att sätta igång med tomten och trädgården igen.
Krya på dej och Lycka till med op!
Kram

2018-02-06 | 07:31:48
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se
Ann säger:

Det går så bra att fira på ett lite enkelt sätt! Det viktiga är ju att man får träffas och umgås och det fick ni ju. Hoppas nu att ni blir friska snart så att din operation blir av och att orken återvänder. Jag är också trött just nu, inatt sov jag i tio timmar! Det behövdes nog.
Fint skrivbord som passar bra som soffbord också!
Ha en fin helg!
Kram, Ann

2018-02-10 | 15:56:33
Karin säger:

Att fira lite enkelt är ett fullgott alternativ, huvudsaken att man träffas. Hoppas att din hoste ger med sig, den har verkligen varit seg.
Så nu säger jag: Krya på er båda!
Kram från ett vårlikt sydSkåne.

2018-02-18 | 13:01:47
Bloggadress: http://pixelmojan.blogspot.se
Elisabeth säger:

Dagarna går - ett tag sedan vi hördes också. Kom plötsligt att tänka på en sak. Om inte jag minns fel är det snart dags för din operation och därför vill jag nu önska dig varmt lycka till!

Kram från Elisabeth

Svar: Tänker ofta på dig och undrar hur du har det! Jag har varit så dålig på att svara på såväl mejl som kommentarer men du ska veta att dina ord ofta värmer.Jag vet att du inte är så aktiv på att läsa bloggar nu så inte så konstigt att jag inte sett dig här.
Hoppas iallafall att du har det bra och att du får en riktigt trevlig helg!
Kram ♥
Maria

2018-02-18 | 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: