Det är lite mycket nu!

Kommentarer
Birgitta säger:

Det är det man får förlita sig på.....att det bara kan bli bättre när det är som sämst! Skickar varma kryakramar till dig!
Birgitta

Svar: Tack snälla!Ja nu tror jag på bättre dagar!
Kram
Maria

2018-01-03 | 10:38:59
Elisabeth säger:

God fortsättning på det ny året! Det år som än så länge verkligen kan liknas med ett tomt blad i allra högsta grad.
Kan tro att dina krafter efter allt ni gått igenom den senaste tiden tagit stryk. Inser också att det är så då jag inte hört något ifrån dig men det absolut viktigaste äv allt är ändå att veta att du snart är tillbaka banan igen,om än i något reducerad upplaga om man kan kalla det så, haha. Hoppas att din hälsa blir bättre och bättre för var dag som går.

Ta det nu lugnt och krya på dig Maria!
Kram från Elisabeth

Svar: Hej Elisabeth! Tack för alla kommentarer och även mail som du skrivit till mig! Jag har läst och de har värmt men som du själv sett har några svar uteblivit. Ledsen för det!
Ja det har varit en oerhört tuff tid i livet, de värsta någonsin och än är krafterna långt ifrån här men efter en tuff natt och förmiddag så känns det ändå som att det kanske håller på att vända. Vågar inte riktigt tro på något än men jag håller tummarna att det är så!
Haha! Ja något reducerad upplaga kan man säga, på många sätt, för krafterna är ju också mindre.
Men nu väntar en tid med allt ljusare dagar och bara jag blir pigg nog ska jag samla krafter genom att varje dag då vädret tillåter, ta mig ut i den härliga skogsluften.
Och sen ska vi nog ta oss till några spännande secondhand-affärer också!
Kul!

Vet du! Jag bakade faktiskt saffransrutorna jag fick recept på från dig.
Det var innan jag fick influensan och planen var att visa dem på bloggen då vi skulle få fikabesök.
Men.... Så kom den där eländes influensan och inte blev det några besök.
Men goda blev de och de ligger i frysen så de går att bjuda på efter julen! :-)
Jag tänkte även prova den andra saffranskakan men det blev ju inget av. Nåja det får bli nästa jul!

Hoppas du har det bra!
Ha en riktigt god fortsättning på det nya året Elisabet!
Kram
Maria

2018-01-03 | 16:38:06
Ann säger:

Men, vilken nonchalant läkare! Vilken tur att du hittade en bättre sen som såg hur dålig du var. Krya nu på dig och vila, vila, vila! Det tar tid att bli pigg igen efter en sån pärs.
God fortsättning på 2018 önskar jag dig. Hoppas att det blir ett bättre år för er som haft så många tråkigheter 2017.
Kramar, Ann💜

Svar: Ja han kändes verkligen nonchalant! Hade jag inte varit så svag och orkeslös och dessutom hade så svårt att prata så hade jag nog ifrågasatt mera.Tyvärr har min permanenta läkare gått i pension och jag har sista tiden fått möta en massa olika nya läkare. Många av dem så oerhört dåliga. Så okunninga att man undrar om de köpt sin utbildning på ica!
Men så finns ju också vissa som man verkligen får förtroende för.
Ja jag håller tummarna att det här året bjuder på lite mindre motgångar för det har verkligen varit ett tufft 2017!
Tack för dina fina ord!
Kram ♥
Maria

2018-01-04 | 16:59:17
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Rosor och ruiner säger:

Men fy vilket bemötande och dålig diagnos av den första läkaren! Tur du sökte hjälp igen! Hoppas nu på friskare tider för dig, det verkar som du haft det riktigt jobbigt, din stackare! Men en söt gran fixade du i alla fall!
Ja, husdjur får man mycket tillbaka av, jag skulle inte vilja vara utan mina katter... du har inte funderat på katt, de kräver ju inte riktigt lika mycket som en hund?

Önskar dig ett gott nytt friskare år!
Kram Gunilla

Svar: Ja det har onekligen varit en tuff tid! Men det känns som ett litet försiktigt steg mot bättre dagar nu.Katter är jättemysiga men jag tycker att katter ska få vara utomhus om man bor på landet. Vi bor nära naturen men också nära en väg där många kör väldigt fort. Det känns väldigt riskabelt att ha katt då!

Tack för din önskan om tillfrisknande! Önskar dig också ett gott nytt år!
Kram
Maria

2018-01-07 | 17:48:11
Bloggadress: http://rosorochruiner.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: