Året som varit rätt så ......tufft....så annorlunda...

Kommentarer
Rosor och ruiner säger:

Oj, så mycket sorg ni har haft 2020! Nu önskar jag dig verkligen ett ljusare och gladare år!
Kram Gunilla

2021-01-01 | 14:14:07
Anki säger:

Ja, det här året har varit väldigt annorlunda för de flesta av oss ... och tyvärr väldigt sorgligt också för många.
Nu kan vi bara hoppas att det här nya året blir bättre för oss alla.
Önskar dig allt gott!
Kram

2021-01-01 | 18:33:20
Bloggadress: http://https://ankisbildblogg.wordpress.com/
Vit Hortensia säger:

Tänker verkligen på dig när jag läser ditt inlägg.....tänker på hur du kan hantera allt som hänt på så kort tid med isolering och människor som försvinner utan att du kunnat vara delaktig med tröst och delta på begravningar. TUFFT!
Tycker också det kändes så bra att kliva in i det här nya året med förhoppningen att vi snart når kulmen och att smittoläget sakta går tillbaka med vaccinationer som nu är inledda, men jag tror vi kommer att behöva tålamod att hålla ut ett tag till.
Och att du ska bli mormor.....hur roligt är inte det?!! Tur att vi har teknik som ändå låter oss träffas även om det är utan fysisk kontakt!
Önskar dig allt gott detta nya år 2021 <3
Kramar
Birgitta

2021-01-02 | 15:23:27
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com
Malin W säger:

Önskar komma i kontakt med dig, har inget att erbjuda dig eller något jag vill sälja. Är ute efter att få använda en bild som du lagt upp i din blogg som vi tycker är superkul och ett helt fantastiskt sätt för återbruk. Blomstersängen är ju helt magisk. Hör av dej till mig så jag kan få fråga det jag önskar fråga, maila mig så skriver jag till dig. Mvh Malin

2021-10-25 | 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: