Äntligen!

Kommentarer
Erik. N säger:

Jag klämmer till med ett grattis, för den lyckade promenaden! Det har verkligen varit fina vinterdagar nu ett tag. Lite grand hotfullt milt, men det har ändå klarat sig.
Jag är inte så duktig på att gå (jobbig nacke), men tar ut hunden på cykelturer året om. Det här är väder också i hans smak. Inte för varmt och inte så halkigt i kurvorna. Rent o fint!

Blir lite lättare o gladare, när man ser solen färga snön mellan husen. Eller ge liv åt de köldknäppande björkarna.

Svar: Tack Erik! Jobbigt med så dålig nacke! Härligt att du ändå kan ta dig ut med cykeln! För mig går det bättre att promenera än att cykla.
Ja solen gör verkligen mycket för måendet den här mörka årstiden!
Maria

2018-01-10 | 19:44:03
Bloggadress: http://nystartvid40.blogspot.se/
Birgitta säger:

Även vi i Västmanland har haft sol och några minusgrader med liiiite snövitt på backen och frost på träden. Det känns så mycket lättare då det blir lite ljusare än när det är regntungt och mörkt!
I morgon ska barnen i skolan åka skridskor på is som idrottsläraren spolat upp på skolgårdens fotbollsplan....och de kan åka pulka på det tunna snölagret. Så himla roligt att de äntligen kan göra något annat än halka omkring i leran på rasterna :-)
Fina promenad dagar önskar jag dig!
Kram
Birgitta

Svar: Jag såg att det skulle bli vintrigare ganska långt ner i Sverige nu!
Kul att barnen får möjlighet att leka lite vinterlekar även hos er! :-) Vi tar sånt som så självklart eftersom vi alltid har såna vintrar!

Kram
Maria

2018-01-10 | 20:03:20
Eva säger:

Härligt att du klarade din promenad! Hoppas du får möjlighet att komma ut lite varje dag så du blir stark.
Ha det fint!
Kram Eva

Svar: Ja det gjorde mig så glad!Jag ska försöka att ta mig ut varje dag men idag var det dock lite för många minusgrader, något som mina lungor inte riktigt gillade. Men lite luft hann jag iallafall med! :-)
Ha det fint du med Eva!
Kram
Maria

2018-01-10 | 20:23:56
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Anki säger:

Underbart ... så skönt att du klarade av en promenad och kunde njuta av det fina vädret! Hoppas nu orken och det fina vädret fortsätter så du kan ta fler promenader!
kram

Svar: Ja jag håller tummarna att vi inte får allt för kallt bara för jag märker att det är något som lungorna gillar nu.Men.... Det blir allt ljusare nu och vi går mot en vår. Härligt!
Kram
Maria

2018-01-11 | 05:58:09
Bloggadress: http://https://ankisbildblogg.wordpress.com/
Skorpan säger:

Så härlig runda du bjuder på! Kan bara önska att jag fick följa med, med sparken och hundarna:)
Här i midjan av landet har vi idag -25 och snömängder för två vintrar...inget för mig men visst är det vackert - trots kylan
Skorpan

Svar: Det hade varit trevligt med en sparkande Skorpa och hundarna som sällskap! Fy vad kallt ni har! Jag tycker det räcker med våra -10 som vi hade idag!
Snö har vi då så det räcker också! Tur vi har en kraftig snöslunga för den har verkligen fått jobba den här vintern!
Men å andra sidan så har jag hellre snö och kallt än regn och halka! Det är såå mycket värre!
Kram
Maria

2018-01-11 | 12:21:09
Rost%252520och%252520r%2525E4disor säger:

Helt ljuvliga bilder och grattis till att du är på bättringsvägen!
Kram
/Anette

Svar: Tack Anette! ♥ Kram / Maria
Maria

2018-01-12 | 08:41:51
Bloggadress: http://www.rostochradisor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: