Måndag den 1:a januari 2018

Kommentarer
Ann säger:

Inga nyårslöften för mig. Det gör jag aldrig, men det är klart, jag tänker leva så bra jag kan ändå utan löften.
Hoppas att du får ett fint 2018 nu!
Kram, Ann

Svar: Tack detsamma Ann!Kram
Maria

2018-01-01 | 17:53:48
Eva säger:

Bra att du dricker mycket och vilar, det är bästa medicinen! Jag gick i säng klockan 11 och väcktes sen av alla raketer och smällare men jag gick inte ens upp och tittade, väntade bara på att det skulle sluta. Inga nyårslöften här men min önskan för det nya året är att mina barn och barnbarn ska ha det bra.
Krya på dig!
Kram Eva

Svar: Det låter som en bra önskan inför det nya året! Här hos oss hör vi sällan några fyrverkerier och just det här året hörde jag inget alls av det. Men vi hade faktiskt på teven där de höll nyårstalet så där var ju en hel del fyrverkerier.
Fast å andra sidan så satt jag och halvsov så jag minns inte så mycket av det.

Tack för krya-på-dig -hälsningen! :-)
Kram
Maria

2018-01-01 | 19:53:06
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: