Igår var det sommarsolstånd

Kommentarer
Skorpan säger:

Vi firar på tu man hand, men viker midsommardagen till firande med barn o barnbarn. En lika trevlig som efterlängtad tradition.
Vi samlas alla på vårt sommartorp, enkelt och kravlöst och ingen (inte ens jag) är värd eller värdinna:)
Grattis till dig som har turen att fylla år på sommaren!

Svar: Det låter som en härlig och mysig tradition! Jag anar att du inte fyller år på sommaren då?
Jag tycker om att fylla år på sommaren men fick jag välja så hade jag hellre haft en annan dag än kring midsommarafton eftersom många har annat för sig då.
Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-06-23 | 11:30:56
Anki säger:

Grattis i efterskott! Så vackra blommor du bjuder på!
Vi har varit hos goda vänner och hade en fin midsommarafton - vädret var blandat - ganska soligt men ganska svalt ...
Kram

Svar: Tack Anki!Det lät som det blev en fin midsommar trots det lite svala vädret.
Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-06-24 | 07:07:43
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Birgitta säger:

GRATTIS i efterskott!.....och ha ett fint firande idag :-)
Jag fyllde faktiskt också år på midsommarafton den 22/6 och hade önskat mig att slippa stå vid spisen så vi har firat midsommar och födelsedag i vackra Karlsborg vilket jag tänkte göra ett blogginlägg om när jag orkar redigera alla bilder :-)
En härlig dag önskar jag er!
Kram

Svar: Tack detsamma Birgitta! Det lät som en bra födelsedagspresent! Härligt att du fick vad du önskade! :-)
Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-06-24 | 13:55:15
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: