Äntligen!

Kommentarer
Birgitta säger:

Härligt att din hand läker som den ska och så får vi hoppas att funktionen också blir bättre med träning!
Underbara dagar är det nu. Jag hoppade ur jobbkläderna direkt då jag kom hem och drog istället på mig trädgårdskläderna. Sen har jag varit ute o rensat och tuktat bland växtligheten. Det är så roligt när man har ork och tid.
Så söta små kurrar som hittat den perfekta middagsrestaurangen :-)
Ha en fin helg!
Kram

2018-05-09 | 20:32:06
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
Rosor och ruiner säger:

Men åh så skönt att du är av med både gips och skena, vilken tid det har tagit för dig! Hoppas du snart får igång styrkan och att du kan använda den fullt ut igen!
Jaså ni har ännu lite snöfläcakr, oups!
Ja, nu har min kisse fått ett namn, till slut...;) Det blev en Elsa!

Kram Gunilla

2018-05-10 | 19:09:14
Bloggadress: http://rosorochruiner.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: