Loppisfynd

Kommentarer
Mor säger:

Vilka fynd, man brukar säga "ha näsa för affärer"
Du och din man har näsa för gamla saker som du och han hittar i bra skick, fynd som passar in i er miljö. För mig som är gammal minns jag och känner igen vissa gamla saker som du köpt.

2013-02-10 | 13:46:30
Nina. AW säger:

Dåligt av myrorna! dom borde ju ta emot allt som är helt som kan säljas. Man har ju alltid tänkt att myrorna tar emot allt som går att sälja så att de kan skicka pengarna till välgörenhet. Men nu börjar man ju fundera vad deras verksamhet egentligen går ut på :S Så jävla dåligt.

Svar: Ja eller hur!? Jag tappade helt förtroendet för dem! Om de inte tar emot fullt säljbara saker, saker som dagligen säljs på typ blocket då är de ju inte intresserade av att sälja för att få till välgörenhet!Det verkar som de bara är intresserade av att vara en "cool inredningsbutik"!
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-02-10 | 16:29:57
syster yster säger:

Ja ni är bra på fynda du och din sambo, då du säger myrorna, och kupan så hade vi också problem
med att vi ville dom skulle hämta vår gammla elorgel men det gick inte och sälja gick inte heller då ringde jag emmaus här i stan och dom hämtade den direkt för stod bara och tog plats
det gick smidigt det är skönt bli av med grejer som står och tar plats! Kram

Svar:
Ja de är ju så konstigt att de inte vill ta emot saker som de får gratis! Då kan de ju inte sälja så mycket heller så att de får in pengar till de som behöver! Väldigt dåligt!
Det är ju en sak om det är trasiga saker som passar på soptippen men att de vägrar ta emot helt riktiga saker det är skitdåligt!
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-02-11 | 11:00:29
syter yster säger:

Min svärmor har sådan kakmått!

Svar:
Jaha! Jag tycker de verkar vara jättebra! Har sökt ett bra tag efter en sån så jag blev glad då jag fyndade min så billigt!
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-02-11 | 11:02:20
Erik N. säger:

Grattis, till fyndad Petter! Speciellt som ditt handtag har kvar fingerplåten. Jag fyndade också ett set, men där är nämnda plåt knäckt och borta. Har även sett bild på handtag med röd plast, istället för den stämplade plåten.
Moder hade aldrig sett någon Petter användas, under sin uppväxt. Nu ser vi båda fram emot nästa pepparkaks-bak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: