Grönt, rörigt och en kommande jul!

Kommentarer
Annica säger:

Skönt att höra att vi är flera som har det lite rörigt hemma så här innan advent... Julrosor är så fina! Jag hade dock otur med min och har inte vågat testa igen...

Kramar till Dej!
Annica

2014-11-25 | 18:00:31
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se
Anneli säger:

Vilken vacker julros ! - Det har aldrig blivit av att jag köpt någon...Hur länge blommar dom ?
Jag har också tvingas att bli klokare med åren ;)
Förr vände jag upp och ner på huset ! - Städade överallt, och då menar jag överallt...Bytte gardiner i alla rum, bonade golv, och allt skulle ske innan 1:a advent. - Ja jag var inte klok !
Nu byter jag inte ens gardiner ! -Och städar som inför en vanlig helg. Och vet du ; Det blir advent ändå ;) I dag har jag lyckas få upp adventsstjärnorna och adventsljusstakar.
Och nu blir det glögg och pepparkakor!
Bromsa nu ner farten och sköt om dej ♥
Kram / Anneli

Svar: Jag tror inte den kommer att blomma så länge, men jag har hört om dem när de växer i trädgården och då kommer de när det kan vara snö kvar. Ungefär som med krokusarna.Men jag har inte lyckats tidigare. Kanske vi bor lite för långt norrut..

Det där med all hets kring allt julfixande känner jag igen! T.o.m. lådorna skulle vara rena! Vad nu de hade med julen att göra!?
I dag tar jag det lugnare jag också! Säkert blir man klokare som du säger! Men viljan finns fortfarande kvar!

Du är så omtänksam Anneli! Tack för dina kloka ord!
Jag ska försöka hitta bromspedalen och köra lite saktare den här julen så jag inte halkar av vägen. Det blir nog bra!
Sköt om dig du med Anneli!

Kram♥
Maria

2014-11-27 | 18:30:36
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: