Livet går vidare.....

Kommentarer
Tezz på Endeavour säger:

Åh nej stackars lilla vännen..
Tur det gick fort i allafall.
Min x-man körde på ett rådjur en gång med bilden, och det sprang 70 meter, med tarmarna utanför kroppen, innan det rasade ihop och dog..
Fy, den synen förföljer mig än idag..
Kram

Svar: Nej men fy vilken otäck upplevelse! Usch!Jag förstår att den synen är svår att bli av med!
Kram
Maria

2014-09-27 | 16:43:18
Bloggadress: http://sailaway.bloggplatsen.se
Maria säger:

Oj... stackars fågel säger jag med! Det har hänt här med att småfåglarna flyger mot fönsterna. Det är inte kul.

Tack för dina ord inne hos mig. Det här med allergier är ett dilemma. Vad skönt för er att din sons besvär har försvunnit!!!

Läser att ni bor i ett gammalt hus och att du gillar gamla saker. Vad härligt! Jag återkommer.

Hoppas att du får en fin måndag!
Kram Maria

Svar: Hej Maria!
Ja det är så trist då de flyger in i fönstret! Nu sitter de och äter rönnbär som jäst och då blir de extra virriga så det har hänt flera gånger nu. Men som tur är så har det gått bra för dem!
Maria

2014-09-29 | 09:13:06
Bloggadress: http://bagatellerochlivsnodvandigheter.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: