Månadsskifte och årsskifte

Kommentarer
Anki säger:

Missade ditt förra inlägg... men välkommen tillbaka med hur långa inlägg du vill :)
Ha nu en riktigt trevlig Nyårsafton och jag önskar dig ett Gott Nytt År!
ha det gott!
Kram

Svar: Tack Anki!Jag hoppas ni fick en härlig nyårsafton också!
Kram
Maria

2015-12-31 | 13:32:57
Bloggadress: http://ankistankar.blogspot.se
Eva säger:

Tittar in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram Eva

Svar: Tack det samma Eva!Och Tack snälla för alla dina fina kommentarer! De är uppskattade även om jag varit dålig på att både svara på dem och även besöka din blogg!
Nu har jag i allafall varit och hälsat på och det var en trevlig läsning! :-)
Kram ♥
Maria

2015-12-31 | 18:53:34
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Tezz på Endeavour säger:

Hej och God Fortsättning!
Apropå föregående inlägg, så jag tycker om att läsa dina rader, långa eller korta..
Har ni fortfarande snöfritt och plusgrader?
Inte här på Gotland i allafall, det är iskallt och blåsigt och snöigt.
Jag längtar såååå till våren och sommaren, men jag lär få längta ett tag till, ha ha.
Kram

Svar: Tack detsamma fina du!Här fick vi inte snö förrän nu. Just i dag snöar det lätt och är ca 11 minus.
Snö vill jag gärna ha, det blir så mycket ljusare då. Men inga mängder. Det räcker med det lilla täcket vi redan fått.
När jag hade hund blev jag glad när det kom lite mera snö. Hon älskade att busa där i snön och ett effektivt sätt att motionera henne var att kasta snöbollar hon fick hämta.
Men det gäller att ha rätt kläder! Förstår att vintern känns botten för dig! Du bor ju på ett sätt som är desto härligare sommartid!
Men vi går mot ljusare tider! Snart är den här, din efterlängtade vår och inte minst sommar!
Jag håller tummarna att år 2016 ska bli ett betydligt mindre kämpigt år än vad du fick 2015!
Kramar
Maria

2016-01-02 | 10:42:47
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se
Marie säger:

God fortsättning! Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton. Så härligt det är med gammal vänskap. Och grattis i förskott till tioårsjubileet. :)

Svar: Tack det samma Marie! Ja nyårsaftonen blev riktigt trevlig! Roligt att du hittat till min blogg! :-)
Kram
Maria

2016-01-02 | 11:42:03
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com
Ann säger:

Ni hade säkert en trevlig nyårsafton och kul att ni hållit kontakten så länge du och din barndomsvän.
Sådana vänner ska man vara rädd om!
Det ska bli kul att fortsätta följa dig genom 2016.
Ha det gott nu!
Kramar, Ann

Svar: Ååå vad glad jag blir att du vill fortsätta följa mig under det kommande året! Jag vill gärna följa med också! Ja det är något speciellt med vänner man haft så länge. Även om det perioder då man inte alltid ses så finns de alltid där ändå.
Ha det gott du med!
Kramar
Maria
Maria

2016-01-03 | 11:01:29
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: