Att det ska ta sån tid!!

Kommentarer
Annica säger:

Vilka charmiga stolar! Helt underbart med brännmärkningen därunder! Kul att de fick komma fram i ljuset. Tänk att det ofta blir så där när man tänkt att röja lite, men det är väl då inspirationen kommer antagligen... ;)

Ha det gott!
Trevlig helg!
Kram Annica

Svar: Ja ofta är det så, att mitt uppe i röjjandet så börjar man med annat! Men man får väl lite nya uppslag när man gräver bland alla bland alla guldkorn man inte visste att man hade!:)Ha en trevlig kommande vecka!
Kram
Maria

2015-02-12 | 22:56:11
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se
Skorpan säger:

Så fina de blev! När man röjer så frilägger man energi enl Feng Shui, och visst är det dagens sanning:)

Svar: Ja det stämmmer verkligen! Man mår mycket bättre om man sorterar bort som inte behövs!
Ha en fin söndagskväll och en fin kommande vecka!
Kram
Maria

2015-02-13 | 13:07:04
Maria säger:

"Bättre sent än aldrig" brukar man ju säga :)
Fint blev det!
Här blir det att rensa bland grejer snart, vi ska ju flytta till en ny lägenhet i april. Det blir tredje flytten sen november 2012. Då sålde vi vår villa som vi bott i i 31 år. Då rensade vi mycket, men det finns nog ännu sånt som vi inte behöver i gömmorna.
Ha en trevlig fredag.
Kram ♥

Svar: Ja ibland kan det vara bra med en flytt så man får rensa lite! Men det hördes jobbigt med så många flyttningar så nära inpå!
Men å andra sidan bodde ni länge i villan innan!
Maria

2015-02-13 | 14:22:10
Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
Eva säger:

Sådana stolar är så bra att ha som extrastolar och sen vikas ihop eller så kan man ha dem som en dekoration, de tar ju inte så mycket plats och så är de så fina. Tyget gör dem gammeldags hemtrevliga.
Önskar dig en fin helg!
Kram Eva

Svar: Ja jag tyckte det gamla tyget passade bra! Konstigt att jag tänkt på det tidigare! De är verkligen fina att ha framme. Bra också att snabbt kunna ta fram extra sittplatser!
Ha en fin söndagskväll och en fin kommande vecka!
Kram
Maria

2015-02-13 | 21:20:30
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Anneli säger:

Plötsligt händer det,och saker och ting blir gjorda! - Även om det är ytterst sällan det sker...
När jag såg tyget på dina stolar var jag tvungen att springa in till vardagsrummet.- För gissa vilket slags tyg jag har på mina kuddar som ligger där i soffan...:D
Det tyget är återbrukat från en gammal soffa !
- Vilket användbart tyg och snyggt !
Dom pallarna måste du absolut ha framme nu när dom blev så fina.
Och ska ni till kyrkan någon gång är det ju bara att med sej dom under armen...;)
Kram / Anneli
- Nu hoppas jag att det här inte försvinner igen ut i datorrymden !



Svar: Nu kom din kommentar fram! Vad konstigt att det försvann!
Ja inte blir jag förvånad Anneli! Det är klart att det är just det madrasstyget som du har! Det finns ju en hel del olika mönster av det!
Ja det blir nåt ryck emellanåt då det ska röjjas! Men det brukar ofta ta lång tid innan det blir klart då det är så lätt att fastna i det undanlagda! :D
Men jag är glad att jag fastnade lite i det gamla tyget för nu får ju äntligen stolarna komma fram igen!
Ja vi kanske får kanske användning av dem i kyrkan nån gång! *Haha!*

Kram / Maria

Maria

2015-02-17 | 10:46:45
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: