Soltorkade russin från Kalifornien

Kommentarer
Eva säger:

Nu går det bra med kommentaren, bra vännen!
Russinpaketen känner jag igen sen jag var barn, det är lite roligt att något kan bestå i många år. Jag gillar inte russin, varken lösa eller i bakverk och definitivt inte i mat. Till glöggen ska det vara russin men det hoppar jag.
Önskar dig ett riktigt Gott nytt år!
Kram Eva

Svar: Jag varken älskar eller hatar russin. Vill ha några i glöggen men mandlar är viktigare. I mat går det däremot helt bort!Ett riktigt gott nyt år önskar jag även dig Eva!
Kram
Maria

2016-12-30 | 20:00:02
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Anonym säger:

Nog äter jag russin, men det finns ju godare saker att mumsa på...
Tycker att fikon är mycket godare!
Gott nytt år!
Kram, Ann

Svar: Konstigt... Jag svarade på din kommentar men ser nu att det inte finns någon.Nåja....
Fikon är ingen riktig favorit hos mig. Jag tycker de är så söta!
Men jag är väl ingen storätare av russin heller! Haha!

God fortsättning på det nya året!
Kram
Maria

2016-12-30 | 20:27:03
Skorpan säger:

Russin minns jag från mammas risgrynspudding hahaha
Russin blev även populärt som godis under det glada 70-talet men nog gör de sig bäst i glöggen eller?

Svar: Ja russin som ersättning för godis var poulärt under 70-talet men även om det ska vara ett nyttigare alternativ än godis så är det fortfarande fruktansvärt sött och nog inte så mycket bättre för tänderna i allafall. Säkert var druvorna rejält besprutade även då. Så i slutändan inte så nyttigt godis ändå....

Risgrynspudding minns jag med fasa från barndomen! Usch! Gillade inte russinen där! Jag håller med dig Skorpan, de nog passar bäst i glöggen! Hahaha!
Maria

2017-01-01 | 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: