En liten fråga bara mellan bakplåtar och tvätthögar

Kommentarer
Marie säger:

Fotboll intresserar mig inte ett dugg. Jag är som du - kan kolla om Sverige spelar, och om det "gäller" något. Jag följer gärna handboll däremot - fast där också bara Sveriges matcher. Jag har spelat handboll själv för hundra år sedan så där "kan" jag ju spelet lite mer och kan följa det mer taktiskt och så och bli imponerad över de duktiga spelarna. Och så händer det mycket i handboll. I fotboll springer de bara fram och tillbaka över en gräsplan och jagar en boll... Som min pappa uttryckte det - ge dem varsin boll istället så slipper de springa efter den... Haha.

Svar: Hahaha! Det var ett bra uttryck! :-D
Maria

2016-06-17 | 15:28:10
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com
Vallmo säger:

Jag skulle ALDRIG lägga en enda minut på att se på idrott på tv eller nån annanstans! Jag gör hellre något eget i stället för att titta på vad andra håller på med. När jag var ung såg jag på hockey och slalom på tv men inte längre och fotboll har för mig alltid varit fullständigt ointressant. Olika är vi alla och tur är det! Ha en fin dag! Kram! Barbro

Svar: Ja slalomen med Stenmark och gänget följde jag liksom hela övriga Sverige och en och annan tennismatch kunde jag också se.Men nuförtiden blir det blir det inte mycket av det heller!
Kram
Maria

2016-06-18 | 07:44:38
Erik N.. säger:

Är innerligt less det fokus som ges fotboll och ishockey. Det är som om inget annat är värt att spendera tid på. Hade en gympalärare som inte kunde sätta betyg, om man inte nickat bort förståndet eller mobbtacklat sönder ngn. avvikande på plan. Inget utrymme för individsporter där inte. Så ,nej. Jag följer inte flugsvärmen. Jag har ett liv, så man jag är!

Svar: Ja visst blir man less på all sport! Tur ändå att det är en tid då man inte ser på teve så mycket. Nu lockar utelivet mera!
Maria

2016-06-18 | 13:28:21
Bloggadress: http://nystartvid40.blogspot.se/search/label/stugan
Ann säger:

Jag är väldigt ointresserad jag med. Jag tycker nog att det är lite väl mycket sport i stort sett jämt på TV. Den ena sporten avlöser den andra och det är EM och VM och OS i en aldrig sinande ström...
Jag ser på Netflix och HBO istället och då slipper man dessutom reklamen. Jätteskönt!
Ha en fin kväll!
Kram, Ann

Svar: Håller med dig till 100% Ann!Vi spelar dessutom in många program på boxerns hårddisk bara för att kunna spola förbi all denna reklamen! Inte dumt det heller!
Ha en fin söndag!
Kram
Maria

2016-06-18 | 19:33:15
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Eva säger:

Min svärson har fotboll som jobb så jag borde titta men det gör jag inte. Och jag känner många som tycker denna tiden är jobbig när det är fotboll på tv, i radio och i tidningar. Jag tittar hellre på Ernst.
Ha det fint!
Kram Eva

Svar: Ernst tittar jag också gärna på! Det är ett måste! :-)När dottern spelade fotboll följde jag hennes matcher, men på tv tycker jag det är supertrist!
Ha en fin dag!
Kram
Maria

2016-06-18 | 19:36:15
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Anki säger:

Jag är inte det minsta intresserad av fotbollen - längtar bara på att eländet ska ta slut!

2016-06-20 | 06:38:10
Bloggadress: http://ankistankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: