Gamla burkar och annat jag tycker om....

Kommentarer
Ann säger:

Fy, jag hoppas att du snart mår bättre! Det låter inte så kul med att få halva ansiktet bortfrätt...
Fina plåtburkar, de är verkligen charmiga och svåra att motstå när man hittar dem på någon loppis.
Här är nästan all snö borta och idag har vi städat verandan så att vi är redo när det blir utesittarväder på allvar!
Ha en fin kväll!
Kram, Ann

Svar: Vad härligt det låter när du skriver att ni städat verandan! Det dröjer än ett tag innan vi får något utesittarväder men solen skulle i allafall skina de närmaste dagarna så jag ska nog ta mig ut lite. Får dock vara försiktig med solen men får väl undvika direkt sol bara. Härligt hursomhelst att få vara ute och höra takdroppet! :-)Ha en fin fredag!
Kram / Maria
Maria

2017-03-19 | 16:24:29
Anki säger:

Lider med dig ... inte alls kul med din behandling!
Svea choklad, f.d. Engelska Karamellfabriken känns förstås igen - det är ju ett gammalt känt Norrköpingsföretag :) Jättefina burkar!
Kul med den lilla legobubblan! Jodå, jag kikar på Antikrundan och brukar försöka mig på att gissa ... inte alls lätt!
Krya på dig nu!
Kram

Svar: Tack snälla för omtanken! Det känns faktiskt mycket bättre nu så jag ska nog snart vara återställd! Javisst är det ett Norrköpingföretag. På burken jag köpte står det också Norrköping.
Nej inte är gissningarna lätt i antikrundan! I kväll hade jag då helt fel! Haha!
Ha en fin fredag!
Kram
Maria

2017-03-20 | 07:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: