TACK!

Kommentarer
Anki säger:

Så skönt att se att du orkar uppdatera bloggen och skönt att livet ändå går vidare. Det gör ju det även om man när det är som värst inte tror det. Har tänkt på dig.
Så fint du gjort inför advent!
Tänkvärda ord på din tavla!
Önskar dig en fin helg!
Kram

2017-12-01 | 06:40:44
Bloggadress: http://https://ankisbildblogg.wordpress.com/
Eva säger:

Du bättrar dig, det låter bra men var rädd om dig! Så vackra stjärnor du har och det ser så mysigt ut hos er. Du behöver inte göra lika mycket jul som tidigare, du är ju inte bra än och ni har en tung sorg, det viktigaste är att vara tillsammans.
Ha en fin första advent!
Kram Eva

2017-12-01 | 20:22:09
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Ann säger:

Skönt att höra att du ändå är bättre i ryggen!
Så fina stjärnor du visar och adventsstaken är precis lik den som min mamma fick av sin mamma för längesen. Det är så vackert med gammalt julpynt!
Ta nu en dag i taget så orkar ni bättre!
Kramar från Ann

2017-12-04 | 14:57:32
Elisabeth säger:

En dag i sänder. Ja det är det som måste få gälla. Vet det av egen erfarenhet. Så bra att ha just de orden på tavlan nu, fiffigt av dig - som alltid.
Som alltid också lika adventsfint hos er. Du vet att jag gillar ängeln-lucian. Äger ju en nästan likadan men inte med ljuskrona, bara glitter men med ljus i händerna. Undrar om jag inte skulle kunna tillverka en ljuskrona kanske.
En dag i taget och ett litet steg i taget.
Kramar från Elisabeth

2017-12-04 | 19:01:30
Mycket annat och lite betong säger:

Jag höll andan när jag läste. Har haft ett litet blogguppehåll så jag visste inte vad som hänt.
Hoppas att allt så sakta blir bättre!

Stor kram!
Agneta

2017-12-12 | 19:49:52
Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.se
Tezz%25252520p%252525E5%25252520S/Y%25252520Andromeda säger:

Men kära du så hemskt allting! Har inte varit in till mina bloggvänner och läst på länge, och så läser detta. Känner så med dig. Skönt att höra ändå att det är lite åt de bättre hållet med diskbråcket.
När min mamma väntade mig, i 7:e månaden tog min halvbror och mammas son livet av sig. Min mamma bröt samman fullständigt, och detta kom att prägla mig och hela min uppväxt. Hon kom aldrig någonsin över det. Jag växte upp i skuggan av min döde halvbror. Så oerhört sorgligt och tragiskt, ett liv till spillo.
Styrkekramar till er, och jag önskar av hela mitt hjärta att ni finner er en fin tillvaro igen, ändå.


Svar: Det blir ett sent svar här men jag känner att jag vill skriva några ord.Dina ord berörde mig så mycket. Jag förstår att din barndom påverkades mycket av händelsen kring din halvbror.
Jag tänker jag också på den fruktansvärda händelsen din mamma stod inför när hon väntade dig. Mitt i den så känsliga tiden som gravid tar ens son livet av sig och mitt i glädjen över ett nytt litet barn så får man planera in begravning för ett äldre barn.
Verkligen sorgligt och tragiskt! Jag förstår att många blev påverkade av det!

Tack för dina fina ord och styrkekramar!
Kram
Maria

2017-12-13 | 16:45:21
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se
Karin säger:

Livet återvänder så sakta efter en stor förlust. Här är det julen som pockar på, och några av dina julsaker har kommit fram. Det blir en annorlunda jul för er, men det BLIR jul ändå, trots att inte alla julprydnader och julmat är som vanligt.
Var rädd om dig Maria, och njut av 3:e advent imorgon!
Kramar Karin

2017-12-16 | 21:53:01
Bloggadress: http://pixelmojan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: